Mijn dochter heeft een iPhone 11 en elke keer het zelfde probleem geen internet al vaak een melding van gemaakt ze betaald genoeg in de maand 37 euro en elke keer het zelfde geen internet op haar mobiel en als je de klanten service belt ja kunnen we niks aan doen doe de telefoon maar uit en probeer het daarna weer nou gaat 1 week goed en dan weer geen internet weer bellen hetzelfde verhaal bij de klantenservice ik ben er nu toch wel klaar mee ik vind jullie moet het oplossen wel maandabonnement betalen maar geen fatsoenlijke internet kpn ga dit eens eeen x oplossen elke x wat met kpn nu is het weer de mobiel geen internet zorg eens dat er een oplossing komt iphone 11 heeft ze als er niks aan wordt gedaan wordt haar abonnement opgezegd onlangs dat ze een contract heeft en gaat ze naar een andere provider los het eens op
Beantwoord
Internetproblemen met iPhone 11
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Ik heb een melding aangemaakt voor de technische dienst. Zij gaan de problemen verder onderzoeken en zullen een oplossing terugkoppelen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.