Vandaag zou mijn nieuwe mobiel komen, hele dag voor thuisgebleven. Komt die beste man, zegt ie doodleuk: ik moet de bestelling annuleren want je meisjesnaam staat niet op de order! Ik ben echt heel erg boos nu. Ik hang inmiddels al een uur ruim in de wacht bij de klantenservice (goede service zeg). Bij het bestellen is NERGENS melding gemaakt dat je je meisjesnaam moet invullen, deze gebruik ik al sinds 2006 niet meer, maar vervolgens doet KPN dus schandalig moeilijk! Terwijl op mijn rijbewijs heel duidelijk mijn getrouwde naam staat!
Nu heb ik dus een erg verdrietig kind en een zeer gefrustreerde moeder!
Vervolgens krijg ik een mail dat de bestelling is geannuleerd! Waar is mijn nieuwe mobiel? Waar is mijn geld? Gaat natuurlijk weer dagen overheen, alleen voor zoiets knulligs. Ik vind het echt schandalig hoe jullie met je vaste klanten omgaan!
Ik zie graag een reactie tegemoet!!!!!