Skip to main content
Beantwoord

Samsung Watch 6 niet bellen en gebeld worden in België

  • 11 september 2023
  • 10 reacties
  • 183 keer bekeken

Mijn samsung watch 6 classic werkt in NL goed. Kom ik in België dan kan ik wel whatsappen en google assistent gebruiken, maar niet bellen of gebeld worden. 

Instellingen toegangspunten is gelijk als aan mijn telefoon.

Heeft iemand dezelfde problemen of een oplossing?

Beste antwoord door Zapjos

Ook kpnwinkel kwam er niet uit. Samsung gebeld en deze gaf aan dat de LTE van watch 6 nog niet in het netwerk van kpn België  zit en dat ze er mee bezig zijn. Tijdseenheid konden ze niet aangeven.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30877 reacties
  • 15 september 2023

Beste @Zapjos, welkom! Wat vreemd dat het in België niet werkt, dat zou met de Samsung Watch wel het geval moeten zijn. Kun je met je mobiele telefoon wel bellen/gebeld worden in het buitenland? Ik ben benieuwd of je WhatsApp en Google Assistent via het mobiele internet gebruikt of via de wifi? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 15 september 2023

Marcia_,

De gegevens zijn aangepast. Telefoon werkt wel in België. Om te testen heb ik geen telefoon bij me als ik in België ben. Ik woon ongeveer 300 meter van de grens.

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30877 reacties
  • 18 september 2023

Bedankt! Je gebruikt WhatsApp en de Google Assistent dus echt via mobiel internet. Wat gek dat het bellen dan niet werkt.. Aan onze kant hebben we niets geblokkeerd o.i.d., dus zou je de tips van het Samsung forum en Netweters eens door willen nemen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 18 september 2023

Marcia_,

 

Ga ik doen. Had ik niet aan gedacht.

 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 24 september 2023

Alles doorgelezen, ik ga het horloge terugzetten naar fabrieks instelling.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 27 september 2023

Horloge terug gezet naar fabrieks instellingen en alles opnieuw geïnstalleerd. Geen succes.

Ga naar de pkn winkell


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 27 september 2023

Kpn winkel


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 21 november 2023

Ook kpnwinkel kwam er niet uit. Samsung gebeld en deze gaf aan dat de LTE van watch 6 nog niet in het netwerk van kpn België  zit en dat ze er mee bezig zijn. Tijdseenheid konden ze niet aangeven.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ach, dat is goed om te weten.. Bedankt voor het delen, @Zapjos!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 5 januari 2024

Vandaag in België geweest en kon met de watch nu bellen. Denk dat ze het probleem hebben opgelost.