Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe simkaart aanvragen

  • 16 oktober 2023
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Cor Laaij
Nieuwkomer

Ik wil graag een nieuwe simkaart aanvragen.  Het profiel van e-sim is verwijderd.

 

 

 

 

Beste antwoord door PeterG

Het profiel van e-sim is verwijderd.

Als je geen sms kunt ontvangen op het betreffende nummer kan dat alleen in een kpn winkel. http://kpn.com/winkel .

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
  • 64228 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2023

Het profiel van e-sim is verwijderd.

Als je geen sms kunt ontvangen op het betreffende nummer kan dat alleen in een kpn winkel. http://kpn.com/winkel .


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
PeterG schreef:

Het profiel van e-sim is verwijderd.

Als je geen sms kunt ontvangen op het betreffende nummer kan dat alleen in een kpn winkel. http://kpn.com/winkel .

@PeterG dit moet volgens mij ook online kunnen.


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

Beste @Cor Laaij,

U wilt gewoon weer een sim-kaartje hebben? Dit kunt u volgens mij ook online regelen, heeft u uw inloggegevens bij de hand? Dan kunt u dit regelen via MijnKPN:

3-in-1 Simkaart aanvragen/vervangen**

** = Dit is een simkaart met kleinere formaten die je eruit kunt klikken. Je hoeft dus niet te knippen.


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22

@Cor Laaij,

Ik heb effe verder gekeken, blijkt toch dat je dan een verificatiecode per sms krijgt. Toch een vreemde situatie, dan doen we het even anders.

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators, dan kunnen ze je verder helpen.

 

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.


Cor Laaij
Nieuwkomer
  • Auteur
  • 2 reacties
  • 16 oktober 2023

Probleem is verholpen


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Cor Laaij schreef:

Probleem is verholpen

Bedankt voor je terugkoppeling @Cor Laaij, veel plezier straks met een nieuwe simkaart.

Mocht er nog vragen zijn dan horen we dit graag.