Skip to main content
Vraag

Antillen mobiele bundel werkt niet op Curaçao

  • 30 oktober 2023
  • 1 reactie
  • 226 keer bekeken

Ik heb bij aankomst in Curaçao direct een 4GB bundel besteld en kreeg de bevestiging dat deze is geactiveerd. Echter, ik heb diverse dagen geprobeerd en mobiel internetten lukt niet. Wél zie ik op ‘mijn KPN’ dat extra kosten (o.a. voor mobiel internet én SMS jes om te melden dat mijn bundel niet werkt) zijn gemaakt (???). Als ik nu ga bellen met KPN dan is dat duur, dus geen optie lijkt me. Graag hulp/advies. 
Vr. Gr. Fred

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 4 november 2023

Hi @Fred O. De bundel is dus actief en staat in je MijnKPN? Dan lijkt het eerder om een probleem met het vinden van een netwerk.

Zou je eens willen kijken op onze pagina over roaming? Daar staan tips voor welke instellingen je aan kan passen om toch verbinding te krijgen.

Heb je daarnaast nog een ander mobiel abonnement van KPN in de buurt? Bijvoorbeeld van een vriend of familie? Zo ja, lukt het daarmee wel verbinding te krijgen?