Jl. heb ik het abonnement van KPN opgezegd, gisteren kreeg ik een SMS met daarin het bericht dat vandaag mijn nieuwe bundels starten. Dat lijkt mij niet, ten miste daar ben ik niet van op de hoogte.
Graag ontvang ik een reactie, omtrent dit bericht.
Wanneer was Jl.? Je hebt minimaal 1 maand opzegtermijn, zolang die nog loopt of als je nog in je contractsperiode zit blijft je abonnement werken.
Je hebt hopelijk wel een bevestiging van je opzegging ontvangen? Welke einddatum staat daar in?
Als je nog geen opzegbevestiging hebt ontvangen kan je het beste contact met de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00) opnemen, want dan lijkt er iets niet goed te zijn gegaan.
Wanneer was Jl.? Je hebt minimaal 1 maand opzegtermijn, zolang die nog loopt of als je nog in je contractsperiode zit blijft je abonnement werken.
Je hebt hopelijk wel een bevestiging van je opzegging ontvangen? Welke einddatum staat daar in?
Als je nog geen opzegbevestiging hebt ontvangen kan je het beste contact met de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00) opnemen, want dan lijkt er iets niet goed te zijn gegaan.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.