Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe vervangende simkaart werkt niet

  • 4 november 2023
  • 1 reactie
  • 105 keer bekeken

Shivaani Gore
Nieuwkomer

Hallo, ik heb vorige maand een nieuwe iPhone met een KPN abonnement gekocht bij MediaMarkt. Vanaf 2 november zou ik de nieuwe SIM kunnen gebruiken, maar het lukt niet. De telefoon heeft geen service aan. Blijkbaar is de nieuwe SIM al geactiveerd maar het werkt nog steeds niet. Ik probeerde om de SIM te activeren op kpn.nl maar dat konde ik ook niet want ik heb geen activatiecode. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Shivaani Gore. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw nieuwe SIM kaart niet werkt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) of langs een KPN Winkel gaan met jouw simkaart en toestel, dan wordt je gelijk verder geholpen. Als je wil dat ik dit voor je uitzoek dan wil ik je vragen om jouw naam. postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik dit verder voor je uit. ðŸ˜Š

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16480 reacties
  • Antwoord
  • 8 november 2023

Hoi @Shivaani Gore. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw nieuwe SIM kaart niet werkt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) of langs een KPN Winkel gaan met jouw simkaart en toestel, dan wordt je gelijk verder geholpen. Als je wil dat ik dit voor je uitzoek dan wil ik je vragen om jouw naam. postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan zoek ik dit verder voor je uit. ðŸ˜Š