Skip to main content
Antwoord

Multisim opzeggen zonder smartwatch

  • February 26, 2024
  • 12 reacties
  • 542 keer bekeken

Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Beste Moderators,

Ik heb mijn huidige smartwatch verkocht en een nieuwe daarvoor gekocht. Ik dacht echt dat ik op de juiste manier multisim had opgezegd maar kennelijk heb ik een fout gemaakt. Want ik krijg de volgende melding nu via me nieuwe smartwatch.
 

Zouden jullie het huidige multisim abonnement kunnen eindigen zodat ik een nieuwe kan afsluiten met me nieuwe Apple watch?

 

Alvast bedankt!

 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Ferry1984 ,

Hier op het forum lukt dat niet. Bel met 0800-0402 of breng anders een bezoekje aan een KPN-winkel.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 26, 2024

Hallo @Ferry1984 ,

Hier op het forum lukt dat niet. Bel met 0800-0402 of breng anders een bezoekje aan een KPN-winkel.  


Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 27, 2024

Ha @Noordzee bedankt voor de tip.

 

Dus begin van de middag naar de kpn winkel geweest. Ze hebben Multisim verwijderd uit de Boss applicatie/systeem. Erg behulpzame medewerker. Na een paar uur zou ik dan multisim kunnen aanvragen. Echter krijg ik nog steeds dat die gekoppeld is aan de andere watch. Misschien dat er nu wel een moderator naar kan kijken?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 27, 2024

Mooi zo @Ferry1984 ,

De eerste stap is in ieder geval gezet. Het zal mij niets verbazen als het bv morgen wel lukt. Maar een moderator (die hier nog komt) gaat het vast wel voor jou nakijken. Ik neem aan dat je het bewuste nummer in jouw profiel hebt staan. 


Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 27, 2024

Uiteraard @Noordzee ik loop hier al een tijdje mee om te weten dat ik een ingevuld profiel dien te hebben☺️. Thx iig voor de winkeltip want dat heeft wel het e.e.a. in positieve zin in gang gezet.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 28, 2024

Mooi zo @Ferry1984 ,

De eerste stap is in ieder geval gezet. Het zal mij niets verbazen als het bv morgen wel lukt. Maar een moderator (die hier nog komt) gaat het vast wel voor jou nakijken. Ik neem aan dat je het bewuste nummer in jouw profiel hebt staan. 

@Ferry1984 

Ik zie dat jouw topic kennelijk nog niet aan de beurt is. Maar hoe is de status nu? Kun je niet langer wachten, dan is bellen naar 0800-0402 uiteraard de snelste optie. 


Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 28, 2024

Hoi @Noordzee Net geprobeerd en situatie is nog steeds hetzelfde helaas. Ik heb geen haast dus ik wacht tot een moderator hier reageert. Bedankt in ieder geval voor al je hulp!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 28, 2024

Hi @Ferry1984, zou je het nu nogmaals willen proberen? Het leek erop dat dit toch niet uit is gezet. 

Ik hoor graag van je. 


Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 28, 2024

Hi @Alex van KPN helaas het werkt nog steeds niet. Krijg nog steeds de melding dat de multisim in gebruik is op een andere smartwatch.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Ik heb dit doorgezet naar onze technische mensen, binnen 3 á 4 werkdagen wordt dit opgepakt en opgelost.

Nog even geduld dus. 


Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 1, 2024

Ik heb dit doorgezet nar onze technische mensen, binnen 3 á 4 werkdagen wordt dit opgepakt en opgelost.

Nog even geduld dus. 

Helemaal goed Alex! Heeft ook geen haast opzich. Ik meld me weer als het opgelost is of als het volgende week vrijdag nog niet is opgelost!


Ferry1984
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 7, 2024

Ik zou nog even een update geven. Afgelopen maandag gebeld door de Technische Dienst en super goed en snel opgelost. Zeer professioneel gehandeld door de TD medewerker van KPN. Dat is dus de reden om voor KPN te kiezen die premium service!


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 8, 2024

Wat fijn @Ferry1984 ! 👍