Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe data simkaart werkt nog niet (not provisioned)

  • 21 mei 2024
  • 17 reacties
  • 122 keer bekeken

Hoi, 

 

Ik ben gisteren naar een KPN winkel gegaan, ik heb een nieuwe data simkaart abonnement aangesloten en ontvangen maar de simkaart is nog niet volledig actief, op mijn Iphone krijg ik (netwerk niet beschikbaar) en SIM not provisioned. Graag jullie help. 

 

Bedankt alvast. 

Beste antwoord door JanD

Ze hadden in de winkel de sim meteen kunnen activeren en was je internettend de winkel uitgelopen.

Waarom een datasim in een telefoon @Tarecco ???

Hebben we het wel over een datasim met een 097-nummer???

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8581 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2024

Ze hadden in de winkel de sim meteen kunnen activeren en was je internettend de winkel uitgelopen.

Waarom een datasim in een telefoon @Tarecco ???

Hebben we het wel over een datasim met een 097-nummer???

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 mei 2024

@N.N. Volgens hun is al geactiveerd,

 

ik heb hem voorlopig in mijn mobile om te checken wanneer online is, simkaart gaat daarna in een TP-LINK mobile wifi, 

 

klopt 097 maar ik kan de rest van het nummer nergens terug vinden en niks in mijnkpn app. 


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8581 reacties
  • 21 mei 2024

 

Geef deze code in om het nummer terug te zien *#149# @Tarecco 

Staat het nummer ook niet op de creditcardachtige kaart waar de sim uitgedrukt moet worden, of staat daar alleen de pukcode op?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 mei 2024

@N.N. *#149# werkt niet, 

 

nee er staat niks, alleen PUK code. Tegenwoordig is niet creditcardachtige kaart, die is kleiner geworden. 


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8581 reacties
  • 21 mei 2024

*#149# werkt wel, je moet wel even op de bel-toets drukken zodat je het nummer belt @Tarecco 

dan krijg je een reactie terug van KPN/Telfort

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 mei 2024

@N.N. dat heb ik ook gedaan ik kreeg een foutmelding (onbekend foutmelding),

met mijn normale E-simkaart (ook KPN) krijg ik wel mijn nummer te zien. 


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8581 reacties
  • 21 mei 2024

Jammer, dan kun je je 097-nummer bij KPN opvragen aan de hand van het simkaartnummer. @Tarecco 

Succes.

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 21 mei 2024

dank je


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 mei 2024

@N.N. Ik heb gisteren KPN opnieuw gebeld, en het blijkbaar iemand van KPN heeft mijn nieuwe data abo. geannuleerd ipv mijn prepaid simkaart bestelling. ðŸ¤”


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8581 reacties
  • 22 mei 2024
Tarecco schreef:

@N.N. Ik heb gisteren KPN opnieuw gebeld, en het blijkbaar iemand van KPN heeft mijn nieuwe data abo. geannuleerd ipv mijn prepaid simkaart bestelling. ðŸ¤”

‘Dat was een beetje dom’ zou Maximá zeggen @Tarecco 

Is/wordt het alsnog opgelost?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 mei 2024

@N.N. Yep, werd opgelost, hopelijk vandaag ontvang ik mijn nieuwe data simkaart, tenminste heb ik gisteren een e-mail met 097 nummer en een activatie nummer ontvangen, en die had ik eerder niet ontvangen. 

bedankt voor je tijd en meedenken. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Tarecco, welkom op onze community! Ik zie dat N.N. je al goed geholpen heeft! Bedankt voor je terugkoppeling!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 mei 2024

Dank je @Thomas van KPN 

@N.N. 

ik heb nog een vraag:

Ik heb vandaag mijn data simkaart ontvangen, maar in mijnkpn app geeft aan dat de bundel van 1G is nog twee dagen geldig!! Hoe komt? 
 

bedankt alvast.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 mei 2024

 


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8581 reacties
  • 22 mei 2024

Ik heb oprecht geen idee @Tarecco , morgen even bellen met KPN


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoe het precies zit met jouw abonnement zou ik je niet kunnen vertellen maar dit klinkt alsof je nieuwe maand morgen in gaat


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 23 mei 2024

@Thomas van KPN 

 

ja dat dacht ik ook, alleen beetje vreemd dat alleen voor twee dagen, ik ga straks KPN bellen dan heb ik meer informatie.