Skip to main content
Beantwoord

Geen of traag internet via 4G op iphone11

  • 23 juni 2024
  • 3 reacties
  • 321 keer bekeken

Sinds enkele dagen heb ik geen of traag

internet via 4G op mijn iPhone 11. Wifi werkt goed. Al enkele keren alle stappen doorlopen. Om te checken. Tot nacht uit laten staan. Niets helpt. Wat kan ik nog doen? Of is telefoon kapot? 
 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @Finn de Lanrador, niet fijn dat je verbinding niet lekker werkt, goed dat je het aankaart.

Er zijn een paar dingen die je zelf kunt proberen:

  1. Zet je toestel uit en weer aan.
  2. Plaats de simkaart in een ander toestel om te zien of het daar wel werkt.
  3. Stel de netwerkinstellingen opnieuw in via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

  • Topper
  • 13 reacties
  • 23 juni 2024

Niks, KPN heeft een grote storing al een paar weken. Ze kiezen ervoor om dit vooral niet actief te communiceren. Heb je een iPhone 11 ben je de sigaar. 
 

Forum en helpdesk worden ook maar bezet door goedwillende maar kunnen (mogen) niet zoveel. 
 

telefoon is niet stuk. Ik zet m meestel even op flight modus en weer terug. 
 

zou kpn sieren als ze klanten eens goed informeren


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Finn de Lanrador, niet fijn dat je verbinding niet lekker werkt, goed dat je het aankaart.

Er zijn een paar dingen die je zelf kunt proberen:

  1. Zet je toestel uit en weer aan.
  2. Plaats de simkaart in een ander toestel om te zien of het daar wel werkt.
  3. Stel de netwerkinstellingen opnieuw in via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding.


  • Topper
  • 13 reacties
  • 26 juni 2024

@Alexandra van KPN  stop toch met dat standaard antwoord. Belachelijk. @Finn de Lanrador niks mis met je toestel. KPN heeft grote storing al lang en krijgen het vooralsnog niet opgelost. Toestel uit en aanzetten helpt niet, sim wisselen is ook een bezigheidstherapie. KPN moet dit oplossen. Lekker bellen naar 0800-0402.