Sinds enkele dagen heb ik geen of traag
internet via 4G op mijn iPhone 11. Wifi werkt goed. Al enkele keren alle stappen doorlopen. Om te checken. Tot nacht uit laten staan. Niets helpt. Wat kan ik nog doen? Of is telefoon kapot?
Sinds enkele dagen heb ik geen of traag
internet via 4G op mijn iPhone 11. Wifi werkt goed. Al enkele keren alle stappen doorlopen. Om te checken. Tot nacht uit laten staan. Niets helpt. Wat kan ik nog doen? Of is telefoon kapot?
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Hi
Er zijn een paar dingen die je zelf kunt proberen:
Helpt dit niet? Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om een melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk over je probleem: wat je ervaart, hoe lang al, waar precies, en wat je al geprobeerd hebt. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van je melding.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.