Skip to main content
Vraag

5G valt weg, heb enkel EDGE op iPhone 12 Pro

  • 12 juli 2024
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Sinds eind mei, begin juni heb ik sommige gebieden geen verbinding met whatsapp of internetverbinding geeft E aan, opnieuw opstarten heeft dan ook geen effect  heb het gemeld bij klantenservice KPN. iphone12 pro 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Hallo @Jennie 1961, welkom op de KPN Community! Balen dat je problemen met jouw iPhone 12 Pro ervaart. Ik begrijp uit jouw bericht dat je dit gemeld hebt bij de telefonische klantenservice. Heeft de klantenservice ook een ticket voor je aangemaakt?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 16 juli 2024

Ja er is een ticket aangemaakt door een klantenservice medewerker! 


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

In dat geval is het afwachten op terugkoppeling op het ticket. ðŸ˜Š


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 18 juli 2024

ik wacht rustig af. Hopelijk wordt het snel duidelijk wat het probleem is.