Skip to main content
Beantwoord

Slechte tot geen dekking met iPhone 11

• 29 juli 2024
  • 7 reacties
  • 144 keer bekeken

Is er al een oplossing voor de slechte dekking met de Iphone 11. Hetzelfde probleem als bij de andere melders. Na de laatste update werkt deze niet meer goed. De 4g valt vaak weg tot een of zelfs geen verbinding. Er zou gezocht worden naar een oplossing maar wat is de stavaza nu?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @BertGeraedts, er wordt nog aan gewerkt inderdaad. Had je via 0800-0402 ook al een ticket aan laten maken? Als je dat nog niet hebt gedaan is het belangrijk om dat zo snel mogelijk te doen. Via die weg neemt de technische dienst jou mee. Ze zijn bezig om contact op te nemen met mensen om te kijken naar oplossingen. Via deze weg kunnen we dat niet, dat kan alleen telefonisch.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Matthew83
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 413 reacties
  • 29 juli 2024

Ze zijn nog steeds aan het zoeken.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 15912 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2024

Hoi @BertGeraedts, er wordt nog aan gewerkt inderdaad. Had je via 0800-0402 ook al een ticket aan laten maken? Als je dat nog niet hebt gedaan is het belangrijk om dat zo snel mogelijk te doen. Via die weg neemt de technische dienst jou mee. Ze zijn bezig om contact op te nemen met mensen om te kijken naar oplossingen. Via deze weg kunnen we dat niet, dat kan alleen telefonisch.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 september 2024

Hallo,

ik wilde even doorgeven dat mijn probleem met de iPhone 11 heel goed is verholpen door KPN. Na de telefoon te hebben opgestuurd en onderzocht is deze vervangen door een nieuw toestel Iphone13. Dank voor de hulp en goede service.

Ik wilde dit ook versturen aan de klantenservice maar dat lukt niet. Wellicht kan het op deze manier aan hun worden doorgegeven.

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 september 2024
BertGeraedts schreef:

Hallo,

ik wilde even doorgeven dat mijn probleem met de iPhone 11 heel goed is verholpen door KPN. Na de telefoon te hebben opgestuurd en onderzocht is deze vervangen door een nieuw toestel Iphone13. Dank voor de hulp en goede service.

Ik wilde dit ook versturen aan de klantenservice maar dat lukt niet. Wellicht kan het op deze manier aan hun worden doorgegeven.

Hi Bert. Ben heel benieuwd hoe lang alles heeft geduurd voordat je positief kon worden richting KPN?

ik wacht al sinds juli op een oplossing en er is op 9/8 een ticket aangemaakt….

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 september 2024

Hi Bert. Ben heel benieuwd hoe lang alles heeft geduurd voordat je positief kon worden richting KPN?

ik wacht al sinds juli op een oplossing en er is op 9/8 een ticket aangemaakt….

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 september 2024

Heeft in totaal 3weken geduurd. Telefonisch contact opgenomen met KPN. Er is toen een verzoek voor reparatie aangemaakt. Telefoon opgestuurd en binnen 5 werkdagen opgelost 

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 530 reacties
  • 22 september 2024