Skip to main content
Beantwoord

Mobiel internet met e-sim werkt regelmatig niet op de iPhone 13

  • 6 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik heb een mobiele data simkaart (esim) in mijn toestel zitten voor mobiel internet, echter moet ik meerdere keren op een dag op mijn toestel (iPhone 13 Pro, voorzien van laatste iOS versie) de vliegtuigstand inschakelen en na +/- 30-60 seconden weer inschakelen om weer mobiel internet te hebben.
Hoe kan dit preventief verholpen worden, dit is geen doen zo.

Beste antwoord door JanD

Dat is wel een 097-nummer die data e-sim? @Akkermans.m van KPN?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8253 reacties
  • Antwoord
  • 6 augustus 2024

Dat is wel een 097-nummer die data e-sim? @Akkermans.m van KPN?


  • Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 6 augustus 2024

ja, dat klopt. dat moet op zich niet uitmaken, ik heb een mobiel nummer van Simyo (e-sim) om te bellen en deze e-sim in mijn toestel voor internet. Het heeft bijna een jaar probleemloos gewerkt echter de laatste weken is het een drama.


Mr. TM
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 290 reacties
  • 6 augustus 2024

Bellen naar KPN


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi @Akkermans.m, goed om te zien dat je al een stukje op weg geholpen bent hier.

Zoals @Mr. TM al tipte kan je voor hulp hierbij het beste bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Mijn collega's kunnen daar de juiste verificatie doen en helpen je daarna meteen verder om uit te zoeken wat hier de oorzaak van is.