Ik heb een data-only sim-only abonnement bij KPN afgesloten (0970 nummer) naast mijn reguliere sim-only abonnement (met 06 nummer).
De data-only simkaart wil ik toepassen in een mobiel internet router gebaseerd op OpenWRT.
Ik heb speciaal voor KPN gekozen omdat ik weet dat voor alle abonnementen IPv6 ondersteund wordt, wat ik terug zie op mijn iPhone. Mijn iPhone krijgt een IPv6 adres, en is ook in staat unieke IPv6 adressen te delegeren via de Personal Hotspot.
Dit wil ik ook zo op mijn OpenWRT router met de dedicated data-only simkaart. Maar daar krijg ik geen IPv6 adres, terwijl dat in OpenWRT wel wordt ondersteund, en ik weet hoe ik dat moet configureren.
Om te voorkomen dat deze topic over OpenWRT gaat, heb ik als test de data-only simkaart als tweede sim in mijn iPhone geplaatst. Dan zie ik dat het probleem in de simkaart zit. Met mijn 06 nummer krijg ik een IPv6 adres, switch ik naar de 0970 simkaart dan niet.
Dit lijkt mij een provisioningsprobleem, vergelijkbaar met deze topic.
Dit probleem lijkt me veel te ingewikkeld om aan een helpdesk te vragen, daarom vraag ik de moderators om dit op te pakken zoals dat ook is gedaan voor de topic waar ik naar verwijs.
Alvast bedankt.