Skip to main content
Antwoord

Ik kan geen MB's delen met mijn partner en kind

• November 11, 2024
  • 8 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik kan allen mbs doneren en niet delen met mijn partner en kind

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi @Yuliet 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp uit jouw woorden, dat je graag MB’s wilt kunnen delen met je partner en je kind.
Dat kan ook gewoon, maar dan dienen de beide 06-nummers wel goed geregistreerd te staan op één en hetzelfde adres.

Alles over MB’s delen en hoe je 06-nummers op hetzelfde adres koppelt, lees je op de volgende speciale pagina van KPN (klik op de link): MB's delen in de Mijn KPN app

Ook lees je meer over MB’s delen in de volgende kennisbank (klik op de link): 

Laat even weten of het je uiteindelijk is gelukt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi @Yuliet 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp uit jouw woorden, dat je graag MB’s wilt kunnen delen met je partner en je kind.
Dat kan ook gewoon, maar dan dienen de beide 06-nummers wel goed geregistreerd te staan op één en hetzelfde adres.

Alles over MB’s delen en hoe je 06-nummers op hetzelfde adres koppelt, lees je op de volgende speciale pagina van KPN (klik op de link): MB's delen in de Mijn KPN app

Ook lees je meer over MB’s delen in de volgende kennisbank (klik op de link): 

Laat even weten of het je uiteindelijk is gelukt.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Yuliet, welkom! Ik ga er voorzichtig vanuit dat het helemaal gelukt is met de uitgebreide uitleg van Michel. Mocht dat niet het geval zijn, laat je het dan weten? We denken graag met je mee

• Helper
  • January 14, 2025

Had hetzelfde probleem.  Bleek dat (foutje ?) wij niet als één huishouden stonden geregistreerd.  In een KNP winkel (“met de hand”) geregeld, en nu werkt het wel.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Supervervelend, ​@Brumpie! Fijn dat het uiteindelijk in de winkel voor je in orde is gemaakt.

• Helper
  • January 17, 2025

Supervervelend, ​@Brumpie! Fijn dat het uiteindelijk in de winkel voor je in orde is gemaakt.

Wel bijzonder (aandachtspuntje) is dat niet al je collega's dit blijkbaar weten, én dat de App succes noemt bij het delen van GB's, terwijl het NIET werkte, omdat wij (niet zichtbaar !) niet bij 1 huishouden zouden horen en dit (ongenoemd) alleen in een KPN winkel opgelost kan worden.  Lijkt mij iets wat als standaard probleem/oplossing als 1 van de eerste zaken gecheckt kan worden.  Ook in de winkel wist de eerste van niets en kwam dit bij de tweede als mogelijk probleem pas naar boven. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ja, helemaal eens. Ik ga dit intern doorgeven, wel nog even een check. Je geeft aan dat de app ‘succes’ aangeeft, terwijl het dus niet lukte. Begrijp ik het goed dat de app wel de mogelijkheid gaf om MB's te delen met jouw partner en kind, maar dat dit dus niet succesvol was, omdat jullie geen huishouden waren? 

• Helper
  • January 22, 2025

Ja, helemaal eens. Ik ga dit intern doorgeven, wel nog even een check. Je geeft aan dat de app ‘succes’ aangeeft, terwijl het dus niet lukte. Begrijp ik het goed dat de app wel de mogelijkheid gaf om MB's te delen met jouw partner en kind, maar dat dit dus niet succesvol was, omdat jullie geen huishouden waren? 

Ja klopt.

Ik had gedeeld en zowel ik als mijn vrouw hadden zo'n draaiend “oneindig” icoontje ; alsof alles werkte.

Overigens had ik gisteren weer iets vergelijkbaars : Mijn abonnementen waren allemaal geactiveerd, maar ik had niet het (beloofde en gratis) PLUSpakket.  Ik kon dit niet activeren.  Gebeld naar de help-desk en bleek dat dit abonnement ook (weer) niet aan mijn huishouden was toegevoegd…. 

Ter plekke geregeld » FIJN.

Maar blijkbaar is dat wel een dingetje in jullie systeem (en dus ook dat de gebruiker dat zelf niet kan zien ofzo).

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hm dat is wel gek inderdaad. Ik ga het signaal doorgeven, bedankt!