Skip to main content
Beantwoord

Sinds een week geen netwerk meer iPhone 11 Pro

  • 15 november 2024
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb een iPhone 11 pro max en heb sinds een week geen service/netwerk meer. Ik kan dus niet gebeld/gesmst worden, niet zelf bellen of sms-en en heb (buiten wifi om) geen internetverbinding. Mijn simkaart doet het nog wel in een andere telefoon (die ik leende van mijn broer) en een simkaart van een andere aanbieder doet het nog wel in mijn telefoon. Het is dus de combinatie iPhone 11 pro max en KPN. Ik blijf graag bij KPN, omdat ik al 20 jaar klant ben en dat bevalt me goed, maar ik ben niet van plan langer onbereikbaar te zijn en ik ga ook zeker geen nieuwe telefoon aanschaffen. Aangezien dit al vanaf mei speelt volgens Kassa van BNN Vara ben ik benieuwd hoe lang het nog duurt. Ik betaal nu inderdaad ook voor een mobiel + abonnement waar ik niks mee kan. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Denise van KPN

Balen dat je sinds een week problemen met jouw iPhone 11 Pro Max ervaart, ​@Niebeek. Ik snap heel goed dat je graag snel een oplossing wilt, want bereikbaar zijn willen we allemaal. 

Probeer eerst dit eens:

  • Zet je toestel uit en weer aan, of haal de batterij eruit.
  • Check in MijnKPN of je al je MB's hebt opgebruikt. Zijn je MB's op? Dan wordt de snelheid van 't internet verlaagd.
  • Kijk of 'bellen over 4G' of 'bellen over wifi' aan staat op je toestel.
  • Zorg dat je altijd de laatste software update hebt.

Werkt dit niet? Volg dan het stappenplan hier: Storing mobiel internet op je telefoon? Handige tips. Vergeet daarbij niet om de dekkingskaart ook te controleren. Hiermee zie je namelijk hoe de dekking op jouw adres is.

Is dit verder allemaal goed en blijf je problemen houden? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen om een ticket voor de technische dienst aan te laten maken. Zij kunnen dan het netwerk controleren. Maak eenvoudig online een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.

Bekijk origineel

5 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7726 reacties
  • Antwoord
  • 18 november 2024

Balen dat je sinds een week problemen met jouw iPhone 11 Pro Max ervaart, ​@Niebeek. Ik snap heel goed dat je graag snel een oplossing wilt, want bereikbaar zijn willen we allemaal. 

Probeer eerst dit eens:

  • Zet je toestel uit en weer aan, of haal de batterij eruit.
  • Check in MijnKPN of je al je MB's hebt opgebruikt. Zijn je MB's op? Dan wordt de snelheid van 't internet verlaagd.
  • Kijk of 'bellen over 4G' of 'bellen over wifi' aan staat op je toestel.
  • Zorg dat je altijd de laatste software update hebt.

Werkt dit niet? Volg dan het stappenplan hier: Storing mobiel internet op je telefoon? Handige tips. Vergeet daarbij niet om de dekkingskaart ook te controleren. Hiermee zie je namelijk hoe de dekking op jouw adres is.

Is dit verder allemaal goed en blijf je problemen houden? Dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen om een ticket voor de technische dienst aan te laten maken. Zij kunnen dan het netwerk controleren. Maak eenvoudig online een belafspraak. We bellen jou dan terug op een moment dat het jou uitkomt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 november 2024

Bedankt, maar heb bovenstaande al geprobeerd en dat ticket is al aangemaakt. Er kan alleen niks aan worden gedaan. 


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7726 reacties
  • 28 november 2024

Ik kan je hiermee helaas ook niet verder helpen. Als bovenstaande niet werkt, dan moet er een ticket aangemaakt worden voor de technische dienst. Die kan dan naar jouw netwerk kijken.


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 januari 2025

​@Denise van KPN  ​@Niebeek ,

 

Dit probleem is bij KPN bekend. volgens Apple heeft het te maken met een update vanuit KPN. 

Wat is de reden dat KPN haar/zijn klanten geen alternatief toestel aanbied?  mijn zoon heeft al maanden geen netwerk en hij moet maar wachten. kan niet bellen of gebeld worden. kan niet in magister om te kijken of er gedurende de dag lessen zijn uitgevallen. Beste KPN help je klanten en zorg dat ze weer bereikbaar zijn.  


Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7726 reacties
  • 13 januari 2025

​@mkoorn Ik snap dat het vervelend is, maar ik kan hier niet bij helpen. Ik wil je vragen de instructies in het gemarkeerde antwoord op te volgen.


Reageer