Skip to main content
Beantwoord

Al sinds de zomer slecht bereik met iPhone 12

• 6 januari 2025
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Hetzelfde probleem al sinds afgelopen juli met mijn iPhone 12. In de zomer van 2024 een melding gemaakt bij KPN maar het zou binnenkort opgelost moeten worden want inmiddels was het een “bekend probleem”. Echter in oktober weer opnieuw gebeld met KPN, ticket aangemaakt en binnen 21 dagen zou ik wat horen, ook als het langer zou duren. Inmiddels is het 2025 en hang ik weer opnieuw met KPN aan de telefoon maar ze kunnen er niks mee. De wachttijd is elke keer “1 minuut” maar al gauw sta je 15 minuten in de wacht om te horen dat je probleem is doorgeschoven aan een “collega / andere afdeling”. Onbekend wanneer het ticket behandeld gaat worden... Bijzonder irritant dat dit al zó lang een bekend probleem is bij KPN maar geen oplossing is voor al hun klanten. Al een half jaar lang geen internet in het buitenland, geen bereik. Slechtere service bestaat niet.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Denise van KPN

Wat vervelend dat je al sinds de zomer last hebt van slecht bereik met jouw iPhone 12, ​@Carmen11. Dit is alleen wel een ander probleem dan die besproken werd in het topic waarin je aanhaakte. Ik heb daarom even een nieuw topic voor je aangemaakt.

Het probleem met de iPhone 12 zou inmiddels al opgelost moeten zijn. Hiervoor is in de zomer een update uitgekomen die de problemen heeft verholpen. Dat jij nog problemen ervaart, doet mij vermoeden dat je deze update niet hebt geïnstalleerd. Zou je dit eens kunnen controleren?

Verder geef je aan geen internet in het buitenland te hebben. Kan je misschien vertellen over welk land of welke landen het hier gaat? En ervaar je ook problemen in Nederland?

Bekijk origineel

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7748 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2025

Wat vervelend dat je al sinds de zomer last hebt van slecht bereik met jouw iPhone 12, ​@Carmen11. Dit is alleen wel een ander probleem dan die besproken werd in het topic waarin je aanhaakte. Ik heb daarom even een nieuw topic voor je aangemaakt.

Het probleem met de iPhone 12 zou inmiddels al opgelost moeten zijn. Hiervoor is in de zomer een update uitgekomen die de problemen heeft verholpen. Dat jij nog problemen ervaart, doet mij vermoeden dat je deze update niet hebt geïnstalleerd. Zou je dit eens kunnen controleren?

Verder geef je aan geen internet in het buitenland te hebben. Kan je misschien vertellen over welk land of welke landen het hier gaat? En ervaar je ook problemen in Nederland?

Reageer