Skip to main content
Beantwoord

Oude telefoon vraagt om puk code, ik kan niet bij mijn foto's komen

• 8 januari 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb mijn oude telefoon bewaard omdat die vol staat met foto's en video's van de kinderen. Ik wil nu bezig met de fotoboeken maar het toestel vraagt om een pukcode. Sinds juni '24 gebruik ik mijn nieuwe toestel. Als ik de pukcode intoets die ik MijnKPN staat mag ik een nieuw 4 cijferige pincode invoeren. Dat nog eens herhalen. Maar daarna komt hij weer op pukcode invoeren met 10 pogingen. 

Hoe kom ik in mijn oude telefoon? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Melissa_S92, welkom bij onze community. 

JanD legt dit goed uit, om bij je foto's te komen heb je geen simkaart nodig. Je kunt dus de simkaart ook uit je toestel verwijderen en daarna je toestel opstarten, als er dan om een code wordt gevraagd, dan is dat een code van je telefoon zelf en heeft dat niets met de provider te maken. 

Lukt dit zo? 

Bekijk origineel

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8386 reacties
  • 8 januari 2025

Beste ​@Melissa_S92 er zit in die oude telefoon dan ook nog een simkaart en op de kaart waar je de sim uitgedrukt hebt staat de pukcode.

Maar om bij je bestanden in de telefoon te komen heb je geen simkaart nodig, immers, alles is toch opgeslagen op de telefoon en heb je geen mobiel netwerk nodig.

Via een USB-kabel kun je je telefoon aan een pc koppelen en de bestanden overzetten.

Succes.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • Antwoord
  • 12 januari 2025

Hi ​@Melissa_S92, welkom bij onze community. 

JanD legt dit goed uit, om bij je foto's te komen heb je geen simkaart nodig. Je kunt dus de simkaart ook uit je toestel verwijderen en daarna je toestel opstarten, als er dan om een code wordt gevraagd, dan is dat een code van je telefoon zelf en heeft dat niets met de provider te maken. 

Lukt dit zo? 

Reageer