Skip to main content
Beantwoord

Internetproblemen iPhone 11 sinds afgelopen zomer

• 17 januari 2025
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Beste KPN, 

Ik heb sinds afgelopen zomer, 2024, internetproblemen met mijn iPhone 11. Ik heb regelmatig geen internet en heb een aantal keer helemaal geen service gehad waardoor ik ook niet meer kon bellen. Ik heb hier eind oktober contact met jullie over opgenomen. Binnen 30 werkdagen zou er een oplossing zijn. 10 januari zou er uiterlijk contact met mij opgenomen worden over een oplossing. Helaas is dit niet gebeurd. Ik heb meerdere keren contact met de klantenservice opgenomen over dit probleem. Zij kunnen alleen zien dat er nog een opdracht open staan. Ik heb nog niets mogen ontvangen dat er gekeken wordt naar mijn probleem. Ik hoor graag wanneer er een oplossing/vergoeding mogelijk is!

Mvg, 

Isa

Beste antwoord door Arjan van KPN

Dank je voor het invullen van je profiel. Zo heb ik even kunnen kijken wat de situatie bij jou is wat betreft tickets en voortgang. Ik zie dat er op 23 november een ticket is aangemaakt voor de Technische Dienst en op 2 december is geconstateerd dat jouw iPhone 11 ook last heeft van wegvallende 4G verbinding. Je valt binnen de groep die dan een mail en SMS behoren te krijgen voor de omruil naar een iPhone 13. Maar vanaf die datum is het een beetje stil gebleven helaas. We zijn nu overgegaan op een ander proces wanneer klanten melden dat ze problemen hebben met hun iPhone 11, maar jij valt dus nog binnen het ‘oude’ proces. Voor die groep klanten volgt zeer waarschijnlijk deze maand nog een mail en SMS met hun instructie voor het omruilen van hun telefoon. Ik wil graag even navraag doen of jij ook tot deze groep behoort, alleen ik zie dat je het imeinummer van je iPhone 11 nog niet hebt ingevuld in je profiel bij persoonlijke opmerkingen. Deze heb ik nog wel van je nodig. Zou je die nog willen invullen?

Deze website geeft aan op welke manieren je allemaal achter het IMEI-nummer van je toestel kunt komen

Bekijk origineel

5 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 969 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi ​@Isavdb. Welkom op de KPN Community! 

Dat is alweer een tijdje geleden, eind oktober. Dan verwacht je op een gegeven moment ook wel eens een bericht terug of een telefoontje. Dat begrijp ik volledig. Ik kijk graag even voor je na hoe het er nu precies voor staat. Zou je daarvoor je profiel willen invullen met je gegevens? En zou je ook bij persoonlijke opmerkingen het imeinummer van je iPhone 11 erbij willen zetten? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer info. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 21 januari 2025

Hi Arjan,

Bedankt voor de reactie. Ik heb de info toegevoegd aan mijn profiel, ik hoop dat dit in te zien is. Ik hoor graag van je!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 969 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025

Dank je voor het invullen van je profiel. Zo heb ik even kunnen kijken wat de situatie bij jou is wat betreft tickets en voortgang. Ik zie dat er op 23 november een ticket is aangemaakt voor de Technische Dienst en op 2 december is geconstateerd dat jouw iPhone 11 ook last heeft van wegvallende 4G verbinding. Je valt binnen de groep die dan een mail en SMS behoren te krijgen voor de omruil naar een iPhone 13. Maar vanaf die datum is het een beetje stil gebleven helaas. We zijn nu overgegaan op een ander proces wanneer klanten melden dat ze problemen hebben met hun iPhone 11, maar jij valt dus nog binnen het ‘oude’ proces. Voor die groep klanten volgt zeer waarschijnlijk deze maand nog een mail en SMS met hun instructie voor het omruilen van hun telefoon. Ik wil graag even navraag doen of jij ook tot deze groep behoort, alleen ik zie dat je het imeinummer van je iPhone 11 nog niet hebt ingevuld in je profiel bij persoonlijke opmerkingen. Deze heb ik nog wel van je nodig. Zou je die nog willen invullen?

Deze website geeft aan op welke manieren je allemaal achter het IMEI-nummer van je toestel kunt komen

Gurbedepapi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 februari 2025

Hi ​@Arjan van KPN,

Graag zou ik hier ook meer info voor willen. 
ik heb al ruim een half jaar slecht tot geen internet/bereik. Ivm het overvolle geheugen iphone 11, gaf ik die de schuld wat achteraf onterecht bleek.

Geregeld wordt ik uit calls gegooid of komen berichtjes na uren nog steeds niet aan door gebrek aan internet. 

Hier heb ik laatst wederom contact voor opgenomen waar ze de standaard stappen probeerden te doorlopen en dit op niets uit liep.

Bedankt alvast!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 969 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi ​@Gurbedepapi. Vervelend dat je al zo lang last hebt van problemen op je iPhone 11. Het zou goed kunnen dat dat ligt aan de bekende netwerkproblemen. Als hier in het verleden niet een ticket voor is aangemaakt, dan val je nu onder het nieuwe proces. Dat betekent dat je met ons kunt bellen en je geeft dan aan dat je iPhone 11 hebt met de bekende problemen. Wij voeren dan je gegevens in het systeem in en daarop komt als het goed is uit rollen dat je de iPhone 11 gebruikt en dat je het toestel ter reparatie kunt opsturen. Je ontvangt dan van ons per e-mail een instructie wat je precies dient te doen en waar het toestel naartoe mag. Het toestel wordt onderzocht en bij een positieve uitkomst, wordt het toestel omgeruild. 

Hopelijk heb ik het zo goed kunnen uitleggen wat de procedure is voor jou. Dan rest mij alleen nog je een linkje te geven voor het maken van een belafspraakDan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt.

Reageer