Skip to main content
Beantwoord

Multisim in combinatie met Samsung smartwatch 7 ultra niet werkend

  • January 29, 2025
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Ik heb nu twee weken mijn Samsung smartwatch 7 ultra maar krijg die klote Esim er niet op alles gedaan maar krijg alleen maar code 3110 heb gebeld en die zeggen er is een storing na het weekend opgelost nou mooi niet wat een klote zooi.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@ReneHarley. Iets bij het activeren ging niet goed begrijp ik. Is het activeren van jouw Multisim inmiddels gelukt? Als het nog niet gelukt is kan je het beste een terugbelafspraak maken via de site, zodat er direct met jou meegekeken kan worden naar de situatie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 30, 2025

Welkom op de community ​@ReneHarley. Iets bij het activeren ging niet goed begrijp ik. Is het activeren van jouw Multisim inmiddels gelukt? Als het nog niet gelukt is kan je het beste een terugbelafspraak maken via de site, zodat er direct met jou meegekeken kan worden naar de situatie.