Skip to main content
Beantwoord

Voicemail mobiel werkt niet

• 31 januari 2025
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

De voicemail op mijn mobiel werkt niet. Ik heb al geprobeerd om de voicemail via SMS aan en weer uit te zetten, mijn gsm opnieuw te starten maar het helpt niet. Ik heb ook gebeld met 1233 en alle stappen doorlopen met welkomstboodschap enzo, helpt ook niet. Als mensen mij bellen dan krijgen ze een Engelssprekende tekst als in bedankt voor het bellen naar dit nummer en dan wordt de verbinding verbroken. Of ze krijgen te horen dat ze een pincode moeten in toetsen.

Hoe krijg ik dit opgelost? 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Jaimy Andeweg 

Welkom op de community van KPN.

Zo te horen gaat er iets technisch niet goed met jouw voicemail, wat jezelf niet kunt oplossen.
Bel daarom even met de telefonische klantenservice van KPN, zodat een medewerker in het systeem kan kijken waar het nu precies fout gaat met jouw voicemail.

Telefoonnummer: 0800-0402

Maar je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
Bekijk origineel

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Jaimy Andeweg 

Welkom op de community van KPN.

Zo te horen gaat er iets technisch niet goed met jouw voicemail, wat jezelf niet kunt oplossen.
Bel daarom even met de telefonische klantenservice van KPN, zodat een medewerker in het systeem kan kijken waar het nu precies fout gaat met jouw voicemail.

Telefoonnummer: 0800-0402

Maar je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Reageer