Skip to main content
Beantwoord

Simkaart geblokkeerd: geeft aan dat ik nieuwe pukcode moet aan maken

• March 1, 2025
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben noortje Timans sinds een maand werkt mijn simkaart niet goed meer ik kan niet bellen en alleen bereikbaar via wifi. 

Nu kom ik er net achter dat mijn simkaart is geblokkeerd. 

ik wilde mijn pukcode gebruiken maar nu geeft die aan dat ik nieuwe puck code moet hebben en met jullie contact moet opnemen.

mijn nummer is *******************

maar op dit moment daardoor helemaal niet meer bereikbaar omdat hij nu helemaal geblokkeerd is. 

Admin: nummer weggehaald met het oog op de privacy

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Noortje Timans 

Je kan de pukcode ook in MijnKPN of via een formulier opvragen (te vinden via het kennisbank artikel).

Als je simkaart die niet meer accepteert omdat je die ook te vaak hebt geprobeerd dan kan je contact opnemen met de klantenservice of er 1 op gaan halen in een KPN winkel.

Zie dit kennisbank artikel:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • March 1, 2025

Hallo ​@Noortje Timans 

Je kan de pukcode ook in MijnKPN of via een formulier opvragen (te vinden via het kennisbank artikel).

Als je simkaart die niet meer accepteert omdat je die ook te vaak hebt geprobeerd dan kan je contact opnemen met de klantenservice of er 1 op gaan halen in een KPN winkel.

Zie dit kennisbank artikel: