Skip to main content
Beantwoord

Ik wil mijn sim only omzetten naar een abonnement met toestel

  • 3 maart 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Hi!

Ik wil mijn sim-only omzetten naar een abonnement met toestel. Waarom kan dit pas na 3 maanden? Mijn telefoon is namelijk kapot gegaan en ik moet nog minimaal een maand wachten…

Ik hoor het graag.

Groet

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@RobinJ92 

Welkom op de community van KPN.

Heel vervelend voor je, dat jouw huidige smartphone kapot is gegaan en dat je zo snel mogelijk weer een nieuw toestel wilt.

Het omzetten van een sim only abonnement naar een abonnement met toestel verloopt via de telefonische klantenservice van KPN en niet via de community van KPN.
Daar kun je ook navraag doen, of het mogelijk is om jouw sim only abonnement nu al om te laten zetten naar een abonnement met toestel, in plaats van over een maand.

Houdt er wel rekening mee, dat de medewerker tegen je kan zeggen dat dit echt pas kan na 3 maanden kan, dit om een teleurstelling bij jouw te voorkomen.

In dat geval zou je dus tijdelijk (1 maand) een toestel kunnen lenen van een familielid, kennis of een goede vriend, en over een maand alsnog je sim only abonnement kunnen omzetten naar een abonnement met toestel.

Telefoonnummer klantenservice: 0800-0402 of 1200 via een KPN mobiele aansluiting.

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, zodat je wordt teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken

Openingstijden:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten 
Bekijk origineel

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@RobinJ92 

Welkom op de community van KPN.

Heel vervelend voor je, dat jouw huidige smartphone kapot is gegaan en dat je zo snel mogelijk weer een nieuw toestel wilt.

Het omzetten van een sim only abonnement naar een abonnement met toestel verloopt via de telefonische klantenservice van KPN en niet via de community van KPN.
Daar kun je ook navraag doen, of het mogelijk is om jouw sim only abonnement nu al om te laten zetten naar een abonnement met toestel, in plaats van over een maand.

Houdt er wel rekening mee, dat de medewerker tegen je kan zeggen dat dit echt pas kan na 3 maanden kan, dit om een teleurstelling bij jouw te voorkomen.

In dat geval zou je dus tijdelijk (1 maand) een toestel kunnen lenen van een familielid, kennis of een goede vriend, en over een maand alsnog je sim only abonnement kunnen omzetten naar een abonnement met toestel.

Telefoonnummer klantenservice: 0800-0402 of 1200 via een KPN mobiele aansluiting.

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, zodat je wordt teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken

Openingstijden:

  • Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten 

Reageer