Skip to main content
Antwoord

Wijzigen Samsung kleur Fold6 na bestelling

• March 19, 2025
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Vandaag de Fold 6 besteld en kleur grijs zou op voorraad en morgen geleverd worden.

Hoor de hele dag verder niks en bij checken status zie ik ineens leverdatum 27 maart staan. Blauw is wel op voorraad en kan ik de bestelling hiernaartoe wijzigen?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@ArnoKip 

Welkom op de community van KPN.

Het kan gebeuren dat tijdens het bestellen van jouw favoriete smartphone, de voorraad opraakt, en je net tussen wal en schip valt.
Ik begrijp dat je dan graag voor een andere kleur wilt gaan, in jouw geval de Samsung Galaxy Z Fold6 in de kleur donkerblauw (Navy).

Een lopende bestelling wijzigen is helaas niet mogelijk, je zou in dit geval je huidige bestelling moeten annuleren, en daarna opnieuw moeten bestellen met de Fold6 in de kleur donkerblauw.
Een andere manier is er helaas niet!!

Annuleren kun je zelf doen, door in te loggen met met je KPN ID: Status van je bestelling mobiel

Maar je kunt ook bellen met de klantenservice van KPN, via telefoonnummer: 0800-0402

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen (scrol naar beneden)

Openingstijden klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@ArnoKip 

Welkom op de community van KPN.

Het kan gebeuren dat tijdens het bestellen van jouw favoriete smartphone, de voorraad opraakt, en je net tussen wal en schip valt.
Ik begrijp dat je dan graag voor een andere kleur wilt gaan, in jouw geval de Samsung Galaxy Z Fold6 in de kleur donkerblauw (Navy).

Een lopende bestelling wijzigen is helaas niet mogelijk, je zou in dit geval je huidige bestelling moeten annuleren, en daarna opnieuw moeten bestellen met de Fold6 in de kleur donkerblauw.
Een andere manier is er helaas niet!!

Annuleren kun je zelf doen, door in te loggen met met je KPN ID: Status van je bestelling mobiel

Maar je kunt ook bellen met de klantenservice van KPN, via telefoonnummer: 0800-0402

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen (scrol naar beneden)

Openingstijden klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Â