Skip to main content
Beantwoord

Samsung Galaxy A52s schakelt soms door, doorschakeling staat op dat moment uit

• April 5, 2025
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Sindskort heb ik een probleem met mijn Samsung Galaxy A52s. Ik schakel deze regelmatig door naar een van de contactpersonen in mijn telefoon. Dit gaat goed. Ik stel deze doorschakeling in op mijn telefoon en zodra het niet meer nodig is deactiveer ik ook de doorschakeling op mijn telefoon. Er staat dus geen doorschakeling meer ingesteld op mijn telefoon. Desondanks worden binnenkomende gespreken af en toe (ongewenst) doorgestuurd naar de contactpersoon.

Reeds genomen acties: 

• Allerlei codes zoals ##21# ingetoetst om doorschakelingen te deactiveren. Soms helpt dit tijdelijk maar het probleem doet zich later opnieuw voor. 
  • Bij KPN geweest, zij hebben een nieuwe simkaart in de telefoongeplaatst en de netwerkinstellingen gereset. Hierna ging het weer even goed maar de volgende dag ging het weer fout. 
  • Een andere telefoon gebruikt, dit verhielp het probleem niet. 

Ik ben inmiddels ten einde raad en ik hoop dat iemand hiermee kan helpen. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@ellen10000 

Welkom op de community van KPN.

Heel vervelend, dat de doorschakeling niet volledig wordt beëindigd, waardoor bellers soms nog worden doorverbonden met jouw contactpersoon.

Gelukkig is daar een speciale code voor, waarmee je in één keer alle doorschakelingen op jouw mobiele aansluiting kunt stopzetten/beëindigen.

Met de code ##002# verwijder je alle doorschakelingen.
Vergeet niet om hierna jouw mobiele telefoon te herstarten, zodat de wijziging kan worden overgebracht op jouw simkaart.

Laat even weten, of dit het probleem definitief heeft verholpen.
Gebruik deze code vanaf nu elke keer, inplaats van ##21#.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@ellen10000 

Welkom op de community van KPN.

Heel vervelend, dat de doorschakeling niet volledig wordt beëindigd, waardoor bellers soms nog worden doorverbonden met jouw contactpersoon.

Gelukkig is daar een speciale code voor, waarmee je in één keer alle doorschakelingen op jouw mobiele aansluiting kunt stopzetten/beëindigen.

Met de code ##002# verwijder je alle doorschakelingen.
Vergeet niet om hierna jouw mobiele telefoon te herstarten, zodat de wijziging kan worden overgebracht op jouw simkaart.

Laat even weten, of dit het probleem definitief heeft verholpen.
Gebruik deze code vanaf nu elke keer, inplaats van ##21#.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 6, 2025

Hi ​@Michel.uit.Arnhem 

Dank voor je bericht. Helaas heb ik deze code ##002# al geprobeerd (eerder en zojuist) en helaas lost dit het probleem niet op. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@ellen10000 

Dan adviseer ik je om contact op te nemen met de telefonisch klantenservice van KPN, dan zou er een ticket aangemaakt kunnen worden voor de technische dienst.
Het kan zijn dat het ergens op jouw aansluiting of op het mobiele netwerk niet goed gaat, waardoor deze doorschakeling soms toch plaats vindt, terwijl jezelf deze doorschakeling hebt uitgeschakeld.

Zelf heb je er alles aan gedaan, met o.a. verschillende codes maar niets werkt.

Bel de klantenservice op 0800-0402 of 1200 via jouw KPN mobiele aansluiting, en spreek nadat de stem heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: doorverbinden met een medewerker.

Je kunt ook een terugbel afspraak inplannen, dan wordt je gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of direct, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak inplannen
Scrol naar beneden, je ziet het rechtsonder.

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Â