Skip to main content
Beantwoord

Multisim opnieuw activeren lukt al dagen niet

• April 17, 2025
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik doe alles op de juiste manier om mijn multisim opnieuw te activeren maar zodra ik in moet loggen bij mijn KPN id komt onderstaande melding, en dat is al D A G E N, wat gaat hier fout …

Ik heb de Samsung Galaxy watch 7

Beste antwoord door Mimosas

Ik doe alles op de juiste manier om mijn multisim opnieuw te activeren maar zodra ik in moet loggen bij mijn KPN id komt onderstaande melding, en dat is al D A G E N, wat gaat hier fout …

Het is opgelost, ik moest mijn horloge resetten en opnieuw verbinden met mijn telefoon.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • April 17, 2025

Het is opgelost, ik moest mijn horloge resetten en opnieuw verbinden met mijn telefoon.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat goed dat je 't opgelost hebt, dank voor het delen ​@Mimosas! Mogelijk zijn andere bezoekers in onze community er ook mee geholpen.