Skip to main content
Beantwoord

Mobiel internet instabiel en zwak in Ossendrecht bij KPN Site ID 6746

• May 30, 2025
  • 9 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste KPN,

Wij staan op een camping in Ossendrecht (4641 SR, 15) en sinds aankomst woensdag 28 mei ‘25 ervaren wij een zwak signaal en vooral een instabele mobiele verbinding. Vermoedelijk meldt onze 4g+ router zich aan op KPN Site ID 6746.

Mijn mobiele Netgear router heb ik meermaals langdurig van stroom gehad en klachten blijven gelijk.

En op de KPN Site zie ik deze melding staan: Op dit moment kan je een storing ervaren met mobiel bellen en sms'en via 4G/5G. Wij werken aan een oplossing. Tip: bellen via wifi of een app als WhatsApp kan wel.

Kan er een relatie zijn bovenstaande melding en onze klachten?

En kunt u zien of er een storing is met KPN site id 6746.

Dank voor de genomen moeite en reactie,

Mvg, Marco

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@mvgils 

Dat is super fijn om te horen.
Dat houdt dus in dat de verstoring aan de KPN zendmast (ID 6746) door KPN is verholpen.
Daarnaast heb je graag mogen helpen.

9 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mvgils 

De storing waar jij nu na refereert, waarvan er nog een melding staat op de website, is inmiddels volledig verholpen en dus niet meer actueel.
Deze vermelding wordt ook zo spoedig mogelijk verwijdert van de KPN website.

Helaas hebben sommige klanten nog problemen met hun smartphone of 4G-router.
Het beste wat je nu kunt doen, is om jouw 4G-router (Netgear) een goede reset te geven, zodat alle instellingen weer goed komen te staan.
Hiermee bedoel ik dus niet, dat je jouw Netgear van het stroom moet halen, maar dat je hem gaat restten via het menu van je router of doormiddel van een pinnetje in het gaatje bij reset te steken (mits deze optie er uiteraard is) .

Daarnaast zijn er geen storingen of werkzaamheden bij jouw in de buurt.

Er zijn geen storingen of werkzaamheden in jouw buurt

We hebben dit op de volgende postcode voor je gecheckt: 4641 SR.

Dus reset even je 4G-Router volgens de aanwijzingen van de fabrikant, en doe dan een test om te zien of alles dan weer als vanouds werkt.

• Auteur
  • Helper
  • May 30, 2025

Beste ​@Michel.uit.Arnhem 

Dank voor je snelle antwoord.

Vanmorgen heb ik ook contac gehad met de storingsdienst van KPN en zij gaven dan er per 26 mei ‘25 een storing is op mast 6746 en dat er aangewerkt wordt.

Zojuist de Netgear Mobiele router een harde reset gegeven en opnieuw geconfigureerd.

Tot op heden een paar keer het ‘oude’ probleem ervaren dat de verbinding wegvalt.

Ben benieuwd hoe het de komende uren cq dag gaat.

Gr Marco

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mvgils 

Graag gedaan!

Gelukkig is het nu wel duidelijk geworden, dat er momenteel een storing is op de bewuste KPN zendmast, en dat daar inmiddels aan gewerkt wordt om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Ben wel benieuwd of de harde reset van je Netgear modem nog iets heeft opgeleverd, laat dit nog even weten.

• Auteur
  • Helper
  • May 30, 2025

@Michel.uit.Arnhem het probleem is er helaas nog. Verbinding is heel zwak. Ben benieuwd wat er aan de bewuste mast in ossendrecht aan de hand is.

ge Marco 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mvgils 

Jammer dat de harde reset niet heeft geholpen.
Ben bang dat je dus even moet wachten, totdat KPN de storing aan de bewuste zendmast heeft verholpen, en je weer normaal kunt internetten via jouw Netgear router.

Wat er precies aan de hand is wordt gissen, daar kom je niet achter ben ik bang.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@mvgils, welkom op onze community! Ervaar je nog steeds problemen? Bellen is hiervoor vaak wel het snelst!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mvgils 

Daar ben ik trouwens ook benieuwd naar, aangezien het alweer meer dan 2 weken geleden is.
Hopelijk is het bereik weer als vanouds, en zijn de problemen voorbij.

• Auteur
  • Helper
  • June 23, 2025

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem ​@Thomas van KPN  afgelopen weekend waren wij weer op de camping in Ossendrecht en het lijkt erop dat het probleem is opgelost. Dank voor alles.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@mvgils 

Dat is super fijn om te horen.
Dat houdt dus in dat de verstoring aan de KPN zendmast (ID 6746) door KPN is verholpen.
Daarnaast heb je graag mogen helpen.