Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe simkaart activeren lukt niet doordat de url niet werkt

• June 23, 2025
  • 5 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart met abonnement aangevraagd. Nu ik deze probeer te activeren, werkt de url niet.

Zucht....

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Wim Schutten, er was op het moment dat jij de eerste post deed inderdaad een verstoring bij het activeren van simkaarten. Gelukkig was deze dezelfde dag verholpen. Hier op de KPN Community reageren vooral veel andere klanten. De reacties van KPN medewerkers, moderators op deze community kun je herkennen aan de titel die onder de gebruikersnaam staat. 

5 reacties

• June 23, 2025

Hallo ​@Wim Schutten 

Het zou handig zijn als je dan ook vermeld welke URL dat is en wat er precies fout gaat.
Opent die URL helemaal niet of krijg je wel een pagina maar lukt de registratie niet?

Als je deze website volgt lukt het dan ook niet?
https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/activeren

Als het niet lukt laat dan de exacte URL en de foutmelding zien via een schermafbeelding (wel even persoonlijke informatie wegpoetsen mocht dat er in staan).

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 24, 2025

Ik neem aan dat jullie weten welke url door kpn bij het leveren van de sim kaart in de qr code doorgeeft.

Ik heb daarna met de hand de door u genoemde url gevonden.  Werkte ook niet.

Lijkt me voor de hand liggend wat ik bedoel. En overigens aan het eind van de dag werkte alles weer wel.

Eerste indruk van kpn was niet de beste.

• June 24, 2025

Hoe zou ik (of iemand anders op dit forum) dat moeten weten ​@Wim Schutten ?
Er zijn hier voornamelijk andere gebruikers (zoals ik) actief en een paar KPN moderators (met van KPN achter hun naam).
Forum gebruikers noch KPN moderators kunnen zien welke mail jij gehad hebt en wat de inhoud daarvan is.
Je kan hier meer informatie vinden: https://community.kpn.com/uitleg-over-de-kpn-community-3

Blijkbaar was er sprake van een korte storing waardoor het tijdelijk niet werkte dus fijn dat het eind van de dag wel is gelukt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 24, 2025

Ik dacht dat jij een kpn vertegenwoordiger was. Mijn excuses als ik wat kortaf was.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Hallo ​@Wim Schutten, er was op het moment dat jij de eerste post deed inderdaad een verstoring bij het activeren van simkaarten. Gelukkig was deze dezelfde dag verholpen. Hier op de KPN Community reageren vooral veel andere klanten. De reacties van KPN medewerkers, moderators op deze community kun je herkennen aan de titel die onder de gebruikersnaam staat.