Skip to main content
Antwoord

Nummer overgezet naar KPN, maar eSIM activeren lukt niet

  • July 23, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Vandaag is mijn mobiele abonnement ingegaan van kpn.

mijn vorige was odido en ik heb mijn nr meegenomen.

nou moet ik mijn e-sim van kpn  dus activeren op mijn iphone en dan zou ik een sms moeten krijgen  maar dat gaat natuurlijk niet omdat dat nr nu overgeheveld is naar kpn.

klantenservice is al dicht uiteraard.

Beste antwoord door Helldevil666

Het is gelukt in de kpn winkel.

daar wisten ze het eerst ook niet, maar toen dacht de medewerker dat het een geinstalleerde vpn kon zijn en dat was dus ook zo.

probleem opgelost.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 23, 2025

  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 27, 2025

Het is gelukt in de kpn winkel.

daar wisten ze het eerst ook niet, maar toen dacht de medewerker dat het een geinstalleerde vpn kon zijn en dat was dus ook zo.

probleem opgelost.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Helldevil666, goed om te lezen dat het daarmee gelukt is! Een VPN zou ook niet het eerste zijn waar ik aan zou denken in deze situatie, maar het kan inderdaad invloed hebben. Gelukkig dacht de collega in de winkel er aan, en kon het voor je geactiveerd worden 🙂

Veel plezier met je verbinding, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.