Vanuit het buitenland kan je inderdaad bellen naar +31 6 1200 1200 
Uiteraard kan ik je ook hier verder helpen, als dat de voorkeur heeft!
Ik neem aan dat je doelt op het volgende aanbod:
KPN heeft op verzoek van HEMA ook een starterspakket samengesteld, voor alle klanten met een prepaid simkaart van HEMA. Dit betekent dat je als klant van HEMA met een prepaid simkaart (van HEMA) t/m 31 mei 2021 kosteloos kan overstappen naar KPN. Hoe gaat dit in zijn werk?
- Klik hier om een nieuwe simkaart aan te vragen, voor 31 mei 2021
- Je ontvangt van KPN een starterspakket, wat inhoudt; een simkaart met 10 euro beltegoed. (2,50 euro staat standaard op de simkaart en je ontvangt 7,50 euro na registratie)
- Indien je wilt overstappen naar een mobiel abonnement van KPN dan kun je contact opnemen via deze pagina
- Wil je je nummer behouden? Vraag dan na ontvangst van de simkaart nummerbehoud aan via de website van KPN.
- Staat er nog beltegoed op je huidige HEMA simkaart, dan raden wij aan dit eerst op te maken voordat je overstapt naar een andere provider. Dit tegoed komt namelijk te vervallen, zodra je overstapt naar een andere provider.
Heb je een bevestiging ontvangen van je aanvraag? Zo ja, staat daar een ordernummer of iets anders in waarmee ik onze systemen kan doorzoeken? (als je die vindt, mag je die wel in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren?)
Zo nee, wat gebeurt er dan als je het nogmaals probeert?