RBxx schreef:
Hallo @Ar85, kan het nummer nog wel gebeld worden? Alleen dan kan je het nummer nog ‘redden’.
Een prepaid simkaart blijft onbeperkt geldig zolang je hem actief gebruikt. Je moet iedere 6 maanden iets van het tegoed gebruiken voor bellen, sms en/of internet. Na 5 en 6 maanden krijg je een herinnering via sms. Na 6 maanden inactiviteit wordt het nummer eerst uitgaand geblokkeerd. Dat zal bij jou nu het geval zijn. Dan heb je nog 90 dagen om het nummer te deblokkeren door het tegoed op te waarderen. Dat gaat het beste via een opwaardeerbon die je koopt in een winkel zoals AH, Primera of Bruna o.i.d.
Dit klopt helemaal!
Maar ik begrijp ook dat er wat onduidelijkheid is, omdat je niet gebeld kunt worden, @Ar85. Ik heb daarom gelijk voor je gekeken hoe de vork in de steel zit.
Jouw mobiele nummer is momenteel geblokkeerd. Net als mijn collega kan ik niet zien wanneer jij voor het laatst jouw prepaid simkaart hebt gebruikt. Ik kan alleen zien dat dit niet in de afgelopen 6 maanden is geweest. Waarom kan ik niet verder terugkijken? Omdat verbruik na 6 maanden wordt verwijderd in verband met jouw privacy.
Wat ik wel kan zien, is dat jouw nummer sinds 22 juni definitief opgeheven is omdat je langer dan 9 maanden niet is opgewaardeerd of is gebruikt voor een uitgaande verbinding. Dit is op geen enkele manier te herstellen, helaas.