Hoi, ik heb een probleem met mijn prepaid kaart. Vorige maand(oktober) heb ik een nieuwe prepaid kaart besteld via grenspost adres. Dit omdat ik in Duitsland woon en ik een bericht kreeg dat mijn prepaid kaart vervangen moest worden. Nieuwe aangevraagd en binnen gekregen en opnieuw geactiveerd. Tot zover geen probleem. Ik kon bellen en gebeld worden. Een week of 2 later kom ik tot de ontdekking dat ik niet meer kon bellen en gebeld worden. Eerst nummer opgewaardeerd wat ook lukte, maar kon nog steeds niet bellen en gebeld worden. Ook geen sms'jes ontvangen dus kan niks controleren. Dus weer nieuwe simkaart aangevraagd die ik ook netjes binnen heb gekregen. Echter helaas ook met deze simkaart zelfde probleem. Wie kan mij helpen!!
Beantwoord
Mijn prepaid simkaart werkt niet meer, is al vervangen
Beste antwoord door PeterG
Dan zie ik zie maar één optie. Kpn bellen. Zij kunnen dan de status van je aansluiting zien.
Via de community kan dat niet. Ook niet door een kpn moderator.
Het helpdesk nummer van kpn van uit het buitenland is +3161200 1200. Standaard kosten.
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.