Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag meer data op mijn mobiele abonnement maar wil gratis ESPN behouden

• August 22, 2023
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Hoi,

ik wil graag mijn huidige abonnement wijzigen. Op het moment heb ik onbeperkt bellen & smsen + 2 GB data. Daarbij zit het ESPN compleet pakket gratis omdat we ook televisie kijken via KPN. Dit is in het verleden afgesloten met Telfort. Ik kom er nu achter dat 2 GB echter te weinig is en dus graag 5 of 10 GB data zou willen. Is het mogelijk om dit aan te passen zonder het gratis ESPN compleet pakket te verliezen?

gr Mark 

Beste antwoord door Erik van KPN

Goede vraag, @Mark785! En je kunt zonder problemen je mobiele abonnement aanpassen. Het gratis zenderpakket krijg je omdat jouw internetabonnement nog een oude stijl abonnement is. Wijzigingen in je mobiele abonnement veranderen hier niets aan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• August 22, 2023

Hallo @Mark785 bij sommige pakketten kun je in MijnKPN je databundel maandelijks naar boven of beneden bijstellen, dat tast je bestaande abo niet aan.

Als jij dat met jouw TFT-abo niet kan, zul je inderdaad eerst je abo aan moeten passen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 24, 2023

Goede vraag, @Mark785! En je kunt zonder problemen je mobiele abonnement aanpassen. Het gratis zenderpakket krijg je omdat jouw internetabonnement nog een oude stijl abonnement is. Wijzigingen in je mobiele abonnement veranderen hier niets aan.