Skip to main content
Antwoord

Update storing Amsterdam

  • February 24, 2020
  • 8 reacties
  • 139 keer bekeken

Beste,

Vanaf woensdag al geen internet en tv. Storing zou verholpen worden vrijdag om 20.00 dit is nu maandag 24 februari 18.00 geworden.

Is er iemand die kan vertellen wat er precies stuk is?

Is de kabel in de straat stuk? Is er nu een monteur  mee bezig?

Wil graag een soort van update.

Met vriendelijke groet,

Vincent

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

@VinnyAMS Je kan op de onderstaande pagina een vergoeding aanvragen als je langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst.

 

Vergoeding bij een netwerkstoring

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @VinnyAMS, welkom! Ik zie inderdaad dat de verwachte eindtijd vandaag 18 uur is. Wat er precies kapot is, weet ik helaas niet :-(. Hopelijk is het vanavond inderdaad opgelost!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2020

Hoi @Marcia_ dank voor je antwoord.

Maar je kan ook niet zien of er monteurs nu met het probleem bezig zijn?

Je.kan toch contact zoeken met de technische dienst?

Met vriendelijke groet,

 

Vincent


Erwin van KPN
Moderator

Helaas heb ik daar geen mogelijkheid voor. Het feit dat de storing bij ons in de systemen staat betekent dat er mensen mee bezig zijn. Ik vrees dat ze tegen wat onvoorziene omstandigheden zijn aangelopen. Je kunt er van op aan dat er aan gewerkt wordt. Dus daar zullen we op moeten vertrouwen. 

Neemt niet weg dat ik me heel goed kan voorstellen dat dit voor jouw gevoel lang genoeg geduurd heeft. Ik hoop dat het vanavond gefixt is. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2020

@Erwin_ je raad het vast al. Uitgesteld tot morgen 18.00. En niemand die een update geeft wat er nu precies aan de hand is.

Onbegrijpelijk dat er niet een betere indicatie gegeven kan worden anders dan er wordt aan gewerkt.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wat rot dit.. Ik zou willen dat ik meer informatie voor je heb, maar ook ik zie alleen een uitgestelde datum. Excuses hiervoor!


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 26, 2020

Storing zou inmiddels verholpen moeten zijn, Vinny. Ervaar je dat ook zo?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 26, 2020

@Erik_ Goedemiddag.

Ja dat ervaar ik inderdaad ook. Mijn ervaring is ook dat er in de toekomst misschien  beter gecommuniceerd kan worden wat precies de aard van de storing is.

Wel is er op de 27ste weer onderhoud dus ben benieuwd.

Wat was ook alweer het http adres voor het indienen van een vergoeding?

Kan ik dit ook even doorzetten naar de buren.

Groet

Vincent


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2020

@VinnyAMS Je kan op de onderstaande pagina een vergoeding aanvragen als je langer dan 12 uur geen gebruik kunt maken van een dienst.

 

Vergoeding bij een netwerkstoring