Skip to main content
Antwoord

Melding tijdens installatie KPN Veilig: accounts-emea.f-secure.com weigert om verbinding te maken

  • May 17, 2021
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Hallo, Ik wil overstappen naar KPN veilig in plaats van Avira. Ik krijg precies dezelfde melding als hierboven. Wat nu?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @MollyPolly, je reactie was afgesplitst naar een nieuw topic maar ik zie dat je in het oorspronkelijke topic al noemde dat je het op hebt weten te lossen!

 

Hallo Het is mij gelukt door het via  Edge te installeren. In Chrome lukte het niet ook al had ik de ad blocker uitgezet. Nu als extensie werkzaam in Chrome. Pff koste zo best veel tijd. Maar het werkt en daar gaat het maar om.

 

Dank.

Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @MollyPolly, je reactie was afgesplitst naar een nieuw topic maar ik zie dat je in het oorspronkelijke topic al noemde dat je het op hebt weten te lossen!

 

Hallo Het is mij gelukt door het via  Edge te installeren. In Chrome lukte het niet ook al had ik de ad blocker uitgezet. Nu als extensie werkzaam in Chrome. Pff koste zo best veel tijd. Maar het werkt en daar gaat het maar om.

 

Dank.

Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!