Skip to main content
Beantwoord

Sinds 2 dagen wel 5G maar geen internet op mijn iPhone

• 27 oktober 2024
  • 7 reacties
  • 73 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties

Sinds vrijdag heb ik geen internet, ik zie wel 5G in beeld, maar er Ingen internet mogelijk, heel soms komt er wel een email binnen, maar op bijvoorbeeld alle social media kom ik niet online

Beste antwoord door DV74

Bedankt, inmiddels 2,5 uur bij de Media Markt geweest, had te maken met update en VPN app, problem solved

Bekijk origineel

7 reacties

• 0 reacties
  • 27 oktober 2024

@DV74 Wat voor telefoon heeft u?

Dus browsen gaat ook niet?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 oktober 2024

Nee, browsen gaat ook niet, inmiddels KPN service desk gesproken, waarschijnlijk ligt het aan mijn toestel

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 27 oktober 2024

iPhone 12, van de 1 op de andere dag geen internet meer, andere gebruikers in hetzelfde abonnement wel

• 0 reacties
  • 27 oktober 2024
DV74 schreef:

iPhone 12, van de 1 op de andere dag geen internet meer, andere gebruikers in hetzelfde abonnement wel

Sinds mei ervaren iphone 11 gebruikers  problemen met hun mobiele internet bij KPN.

Wellicht dat u onder diezelfde noemer valt.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15437 reacties
  • 29 oktober 2024

Hoi @DV74, welkom op onze community! Is je iOS wel de laatste versie? Deze zou een hoop issues moeten oplossen.
Anders is bellen of langs een winkel om je toestel na te laten kijken en eventueel een ticket aan te laten maken wel de juiste volgende stap.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 29 oktober 2024

Bedankt, inmiddels 2,5 uur bij de Media Markt geweest, had te maken met update en VPN app, problem solved

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15437 reacties
  • 29 oktober 2024

Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer