Ik zit in Costa Rica en heb sinds enkele maanden geem bereik meer (ik kan geen sms of telefoon ontvangen en dat is heel lastig i.v.m. codes ontvangen voor internetbankieren bijvoorbeeld). Ik heb een prepaid Telfort simkaart (al meer dan een jaar niet gebruikt, maar mijn nummer is nog wel gekoppeld aan mijn WhatsApp).
Wat is er mis?
Dank voor de reacties.
Beste antwoord door Jasper van KPN
Het nummer is definitief buiten gebruik, daardoor kunnen we het niet meer terughalen. Je kunt een nieuw prepaidnummer aanvragen, dat is een nieuwe simkaart met een nieuw nummer. Daarna kan je het nummer wat je gebruikt in WhatsApp wijzigen, alle gesprekken en contacten die je had blijven dan gewoon staan en je gaat met gesprekken verder waar je gebleven was. Hoe lang WhatsApp nu nog blijft functioneren met het oude nummer durf ik niet te zeggen.
Helaas heb ik geen goed nieuws Gaby. Zoals ik al vermoedde is je nummer inderdaad uit de lucht gehaald omdat er langer dan een half jaar geen gebruik van is gemaakt. Spijtig genoeg kunnen we die niet meer terughalen
Helaas! Dat is wel heel erg lastig. Weet je misschien hoelang mijn Whatsapp nog zal functioneren? Kan ik een nieuwe simkaart bestellen om mijn nummer terug te halen?
Het nummer is definitief buiten gebruik, daardoor kunnen we het niet meer terughalen. Je kunt een nieuw prepaidnummer aanvragen, dat is een nieuwe simkaart met een nieuw nummer. Daarna kan je het nummer wat je gebruikt in WhatsApp wijzigen, alle gesprekken en contacten die je had blijven dan gewoon staan en je gaat met gesprekken verder waar je gebleven was. Hoe lang WhatsApp nu nog blijft functioneren met het oude nummer durf ik niet te zeggen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.