Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij downloaden MijnKPN app op Samsung S22

• 29 april 2023
  • 9 reacties
  • 74 keer bekeken

Op mijn Samsung 22 kreeg ik in maart de melding dat er een update was voor de app van mijn kpn. Dit deed hij echter niet. Ik kreeg de tip om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Echter kan ik sindsdien de app niet meer downloaden. Mijn mobiel geeft steeds een foutmelding. 

Beste antwoord door Mloes79

Jasper schreef:

Op de hulppagina van Google wordt beschreven hoe je de cache van de Play Store en de gegevens van Downloadbeheer kunt verwijderen:

https://support.google.com/googleplay/answer/7513003?hl=nl

Na zo ongeveer alle opties doorlopen te hebben en nog geen resultaat gaf ik de moed al op. Tot ik de laatste optie wilde proberen en toen bleek de app ineens geïnstalleerd te zijn. 

Mijn dank is groot!!!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Mloes79, welkom bij ons op het forum. Dat is gek inderdaad, je zou verwachten dat het opnieuw installeren wel lukt. Je krijgt een foutmelding zeg je, wat voor foutmelding is dat precies? Geeft die mogelijk al een suggestie wat je kunt doen?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je ons kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 mei 2023

Wanneer ik in de playstore klik op installeren dan lijkt het alsof hij de download start voor een nanoseconde om vervolgens weer op de originele zoekopdracht te komen waarbij ik op installeren moet klikken

Jasper van KPN
Moderator

Dat is gek @Mloes79, blijft dat na het opnieuw opstarten van jouw telefoon? En wat gebeurt er als je een willekeurige andere app probeert te installeren? 

Als andere apps ook niet lukken kan het een probleem zijn met de Play Store, dan zou je met hen contact op kunnen nemen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 mei 2023

Nee, andere apps zijn geen probleem. Na opnieuw opstarten nog steeds hetzelfde probleem. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat maakt het nog gekker. Lukt het installeren wel als je het op een ander toestel probeert, is het alleen op dit toestel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 mei 2023

Alleen op dit toestel

Jasper van KPN
Moderator

Dan is het niet iets in de app dus, het is iets in de Play Store of op jouw toestel. Op de hulppagina van Google wordt beschreven hoe je de cache van de Play Store en de gegevens van Downloadbeheer kunt verwijderen:

Zou je dat kunnen proberen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 10 mei 2023
Jasper schreef:

Op de hulppagina van Google wordt beschreven hoe je de cache van de Play Store en de gegevens van Downloadbeheer kunt verwijderen:

Na zo ongeveer alle opties doorlopen te hebben en nog geen resultaat gaf ik de moed al op. Tot ik de laatste optie wilde proberen en toen bleek de app ineens geïnstalleerd te zijn. 

Mijn dank is groot!!!

Jasper van KPN
Moderator

Dat is goed om te lezen @Mloes79, fijn dat het gelukt is! 

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.