Skip to main content
Vraag

Storing: kan niet inloggen op de MijnKPN app

  • December 5, 2024
  • 3 reacties
  • 397 keer bekeken

Wanneer ik probeer in te loggen via MijnKPN app, krijg ik een foutmelding. 

Deze geeft aan “Door storing is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.”

Ik heb de cookies en cache al verwijderd, later opnieuw geprobeerd, verhuist op 7 november, dus al genoeg werkdagen overheen. 

 

Wel een nieuwe telefoon recent genomen, maar SIM kaart netjes overgezet, abonnement is meegegaan. 

Jullie ideeën? 

 

(email adres en wachtwoord zijn leeggehaald voor screenshot)

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • December 5, 2024

Misschien de eventuele update voor de app installeren en opnieuw opstarten….

Anders de app verwijderen en opnieuw installeren.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 5, 2024

Misschien de eventuele update voor de app installeren en opnieuw opstarten….

Anders de app verwijderen en opnieuw installeren.

Hee Hans, 

App is up to date en al geprobeerd. 

Niets helpt momenteel. 

Heel vervelend


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • December 6, 2024

Hi ​@KeezKaizer, welkom bij ons. 

Ik heb dit hier zojuist getest en het lukt mij in te loggen. Lukt dit bij jou inmiddels ook? Zo niet, lukt het wel op een andere apparaat? Bijvoorbeeld een laptop/pc of een ander toestel/tablet? 

Ik hoor graag van je.