Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik apparatuur terugsturen als er geen streepjescode in MijnKPN staat?

• August 7, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Weer een probleempje. Ik heb een tweede huis in Breukelen dat verkocht wordt dus ik heb de modem en tv opgezegd per 1 september. Op mijn app staat er geen streepjescode voor me om beide dozen terug te sturen. Hoe kom ik er aan?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Sossidgepot, wat raar dat je abonnement daar niet meer is gekoppeld. Zie je het abonnement zelf nog wel?

Heb je wel een bevestiging van de opzegging ontvangen? Je hoort de retourlabel ook via de mail te krijgen na de opzegging.

Mocht dit toch niet lukken? Neem dan even contact met ons op, mijn collega's kunnen dan een retourdoos opsturen. Vergeet niet aan te geven dat je ook een retoursticker nodig hebt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 10, 2025

Hi ​@Sossidgepot, wat raar dat je abonnement daar niet meer is gekoppeld. Zie je het abonnement zelf nog wel?

Heb je wel een bevestiging van de opzegging ontvangen? Je hoort de retourlabel ook via de mail te krijgen na de opzegging.

Mocht dit toch niet lukken? Neem dan even contact met ons op, mijn collega's kunnen dan een retourdoos opsturen. Vergeet niet aan te geven dat je ook een retoursticker nodig hebt. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 11, 2025

Dank je wel. Ja wel een bevestiging en neen geen streepjescode maar ik heb ze nu via post nl naar de KPN geretourneerd en heb daar een bewijsje van. Bedankt voor het uitzoeken. 👍 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 13, 2025

Geen probleem, fijn dat alles nu in orde is. 😊