Skip to main content
Vraag

Nieuwe pincode aanmaken na invoeren van pukcode lukt niet

  • 18 juni 2022
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde problemen als hierboven. Ik heb een e-simkaart en nieuwe telefoon (verlenging van heel oud nummer die ik nog via telfort ooit heb gekregen). Simkaart unlocken met 0000 ging niet, dus pukcode ingezien op mijn kpn. Dit twee keer geprobeerd maar werkt niet! Na invoering juiste pukcode moet je twee keer nieuw simkaart wachtwoord van 4 cijfers invullen maar elke keer schiet het weer terug naar de pukcode is is er een poging verspild. Kan iemand mij helpen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 juni 2022

Blijkt dat bovenstaande kwam door mijn business fysieke sim (andere pukcode), dus opgelost


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23409 reacties
  • 18 juni 2022

Hi Barbara, welkom hier. 

Ik heb een nieuw topic voor je aangemaakt maar ik lees dat dit inmiddels is opgelost en kwam door je 2e fysieke simkaart. Fijn om te lezen!