Skip to main content
Beantwoord

Onbekende afschrijving sinds 2 maanden

• April 24, 2025
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo Kpn, ik ben er zojuist achter gekomen dat er naast mijn normale factuur van internet en tv sinds maart en april ook ineens een andere afschrijving plaatsvindt met op de factuur een ander klantnummer en een geheel onbekend abbonement. Het gaat zo te zien over een Kpn-mobiel abbonement, dat ik helemaal niet heb. Ik zie dit helaas nu pas omdat mijn bewindvoering de rekeningen betaald, en deze zie ik dus niet vaak. Maar ik wilde mijn internet en televisie abbonement gaan aanpassen en toen zag ik dit. Het is dan ook wel een voordeel dat ik bewindvoering heb, want deze zal dat vrij gemakkelijk kunnen regelen. Dit betreft ook geen oud abbonement of dergelijks, het is gewoon iets compleet onbekends en niet door mij of mijn bewindvoerder aangevraagd. Ik stuur dit nu hier, omdat ik morgen pas kan bellen met Kpn voor opheldering. Bedraagt overigens twee afschrijvingen van in totaal ongeveer €130. Ben heel benieuwd wat de klantenservice hier morgen over zegt, want het is maar erg vreemd. 

Beste antwoord door huistijger

Hoi ​@Micdoopie 
Dit zijn zaken die jij of je bewindvoerder niet via het forum kunnen regelen.
Bellen met 0800 0402 is de beste optie of een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hoi ​@Micdoopie 
Dit zijn zaken die jij of je bewindvoerder niet via het forum kunnen regelen.
Bellen met 0800 0402 is de beste optie of een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 29, 2025

Ojee ​@Micdoopie, als jij zelf niks besteld hebt (en de bewindvoerder ook niet) dan is dit wel erg merkwaardig en is het goed dat je hierover aan de bel trekt bij ons.

Ik zie dat Huistijger je al aan heeft geraden om hier telefonisch contact over te zoeken en ik hoop dat je dit inmiddels gedaan hebt en dat de situatie is opgehelderd!