Skip to main content
Beantwoord

Voedingsproblemen NT kastje. Wil graag een nieuwe

  • April 30, 2023
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

Ons NT kastje valt bij voortduring uit en de frequentie wordt steeds groter.

Als ik aan de voeding morrel gaat het even weer goed. Voelt als een hardware probleem.

Hoe verkrijg ik een nieuwe. Het is erg storend ivm home office

Beste antwoord door kevster

Bellen en een nieuwe laten opsturen. Morgenochtend vsnaf 8 uur. 08000402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 30, 2023

Bellen en een nieuwe laten opsturen. Morgenochtend vsnaf 8 uur. 08000402


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2023

🙏


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @DDBruijn. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw glasvezelkastje steeds uitvalt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 4, 2023

Het is opgelost. Nieuw NT kastje