Skip to main content
Beantwoord

traag en wegvallend geluid op Arris TV ontvanger

  • January 19, 2021
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Ook na de laatste updaten ( week 2- 2021 )  blijft het probleem bestaan:  tergend langzaam en het geluid valt af en toe even weg maar wat nog meer stoort is dat het vaak varieert in volume,  dit gebeurd dan op dezelfde zender. Maar als je wisselt van zender is de ene zender weer veel harder dan de andere. Dit duurt nu al weken zo.  Wanneer wordt dit nu echt opgelost ???

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @A3T. Zou je aan kunnen geven of het wegvallende geluid ook aanblijft na een reset van de TV ontvanger? Wat betreft het geluid zou ik je willen vragen of het bepaalde zenders of momenten zijn die luider zijn dan andere. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2021

Welkom op het forum @A3T. Zou je aan kunnen geven of het wegvallende geluid ook aanblijft na een reset van de TV ontvanger? Wat betreft het geluid zou ik je willen vragen of het bepaalde zenders of momenten zijn die luider zijn dan andere. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 26, 2021

@Bram_ heb 2 dagen geleden “ een frisse start” van de Arris uitgevoerd en de problemen zijn nu verholpen. Zat al sterk te denken om naar Ziggo over te stappen.

Blijf het wel vreemd vinden dat KPN zegt dat na de update het probleem verholpen zou moeten  zijn. Mijns inziens hadden ze beter ook gelijk kunnen zeggen dat je je ontvanger  moest resetten. ( dat las ik niet in het bericht over de update… )  Goede communicatie is vaak moeilijker dan je denkt.

Maar bedankt dat ja  (na 6 dagen)  hebt gereageerd !