Skip to main content
Beantwoord

Tijdens bellen met mijn man valt de verbinding weg en kan hij mij niet verstaan

  • 6 november 2020
  • 10 reacties
  • 188 keer bekeken

Hallo allemaal ,

Ik zit met een probleem en het rare is dat het alleen tussen mij en mijn man steeds gebeurt (wil kpn dat wij in een echtscheiding belanden of zo?)

Ik kan met iedereen bellen en dan ook echt uren achter mekaar alleen met mijn man niet.

Beide kpn en beide ook al jaren klant.

Het maakt ook niet uit of ik mijn tel reset of simkaart schoon maak het is echt alleen met hem.

En bij hem vice versa hij zegt precies t zelfde over zijn telefoon hij kan dus ook met iedereen bellen behalve met mij.

Nou zeg t maar ik heb zo'n beetje alles al geprobeerd maar nog steeds hebben we dit probleem .

Hopelijk hebben jullie DE oplossing 

Groetjes Kim

Ow voor t geval ik heb een Samsung s20 +

En mijn man de s9 +

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @RamonenKim, heel bijzonder dat jullie niet goed met elkaar kunnen bellen. Uit en aan zetten van het toestel maakt dus geen verschil. Simkaartjes al eens in elkaars toestel getest? Of zelfs een ander toestel? Komt het dan nog voor? En zou je ook nog het nummer waarmee je belt aan je profiel willen toevoegen? Hoor ik graag weer van je. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • Antwoord
  • 12 november 2020

Hoi @RamonenKim, heel bijzonder dat jullie niet goed met elkaar kunnen bellen. Uit en aan zetten van het toestel maakt dus geen verschil. Simkaartjes al eens in elkaars toestel getest? Of zelfs een ander toestel? Komt het dan nog voor? En zou je ook nog het nummer waarmee je belt aan je profiel willen toevoegen? Hoor ik graag weer van je. 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 16 november 2020

Ik ga er van uit dat jullie duidelijkheid hebben, zo niet, hoor ik nog graag weer van je. 


  • Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 24 november 2020

Hallo Bart nee helaas is dit probleem nog niet opgelost.…

Simkaarten omwisselen heeft ook geen resultaat …

Probleem blijft t zelfde …

Als hij over zijn oortje belt gaat t wel goed .…

Dus doen we dat voortaan maar erg vrolijk worden we er niet van


PeterG
Superuser
  • 61055 reacties
  • 25 november 2020

Als hij over zijn oortje belt gaat t wel goed .…

Dan zit het dus i.i.g. in zijn toestel.

Maar… hoe gaat het als hij de handsfree functie (harde luidspreker) gebruikt op zo'n moment?


  • Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 25 november 2020

"Dan zit het dus i.i.g. in zijn toestel"

Dat weet ik niet hij kan ook gewoon met iedereen bellen en heeft dan nergens last van .

Alleen met mij is de verbinding slecht ..…

Dus los van mekaar kunnen we iedereen bellen en bijwijze van spreken uren met elkaar babbelen .

Enkel met mekaar niet .

Over zijn speaker bellen gaat erg slecht omdat zijn telefoon tijdens het rijden in een houder zit .

Vandaar carkit of oortje ..…

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 25 november 2020

Als het over zijn oortje goed gaat, dan is de verbinding in orde. Wat als jullie je simkaart eens in een ander toestel testen? Eerst de een? Gaat het dan wel goed? Want net als PeterG denk ik nu dat het een toestelprobleem is.


  • Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 25 november 2020
Bart_Z schreef:

Als het over zijn oortje goed gaat, dan is de verbinding in orde. Wat als jullie je simkaart eens in een ander toestel testen? Eerst de een? Gaat het dan wel goed? Want net als PeterG denk ik nu dat het een toestelprobleem is.

Is het dan niet raar dat hij wel andere mensen kan spreken ook langer als een uur ????

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 28 november 2020

Ja, dat is zeker bijzonder. Ik wil nog wel voor je kijken of ik een onderzoek kan laten starten. Wil je dan zijn nummer nog even aan jouw profiel toevoegen? Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt. 


  • Auteur
  • Topper
  • 11 reacties
  • 28 november 2020

Gedaan hopelijk lukt t 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 29 november 2020

Ik heb melding voor je gemaakt, mijn collega's van de Technische Dienst gaan het nu verder uitzoeken en zullen contact met je opnemen. Dit kan nog even duren, maar ik hoor graag van je als er contact is geweest.