Skip to main content
Beantwoord

levertijd Samsung S10

  • January 5, 2021
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Dexel66
Nieuwkomer

Goedenavond, 

Verschillende keren zocht ik contact om er achter te komen wanneer ik mijn bestelde Samsung S10 kan verwachten. Tot op heden geen antwoord en geen voortgang. Ik vind dit een slechte zaak, ben zeer ontevreden en laat het hier niet bij zitten. Zeer slechte service bij KPN en contact is nauwelijks mogelijk. 

 

Beste antwoord door Macabeus

Even bellen misschien?

 

0800-0402.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • January 5, 2021

Even bellen misschien?

 

0800-0402.


Dexel66
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2021

Heb ik al geprobeerd. Ze zouden me terugbellen omdat ze het niet direct konden vinden. Nooit meer iets gehoord.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen @Dexel66, welkom op het forum!
Heb je inmiddels je toestel al binnen of er in ieder geval meer over vernomen?
Anders kijk ik graag even mee!
Gaat het om een nieuw abonnement of een verlenging? Welke variant van dit toestel heb je precies besteld? Hoeveel GB en welke kleur?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Dexel66 ik heb niets meer van je gehoord, heb je nog reactie gehad van mijn collega's of weet je inmiddels al meer?