Skip to main content
Beantwoord

Wijzigen zenderpakket lukt niet

  • August 7, 2021
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem duurt nu al zeker 6 dagen dat er in behandeling staat na 3keer bellen nog steeds niet opgelost en zelf van ik er niet annuleren om opnieuw aan te vragen.


Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt [originele topic]

Beste antwoord door Mr.Tb

De in behandeling was automatisch gestopt heb et toen opnieuw aangevraagd en deze keer zette de behandeling wel door.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op het forum @Mr.Tb, ik ben voor je gaan kijken met de gegevens die je op je profiel hebt staan. Zo te zien is de wijziging gisteren afgerond en is het zenderpakket nu te kijken. Als je de kanalenvan het zenderpakket nu bekijkt, zie je de zenders die erbij horen dan?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 10, 2021

De in behandeling was automatisch gestopt heb et toen opnieuw aangevraagd en deze keer zette de behandeling wel door.


Jasper van KPN
Moderator

Ah, ik zag niet dat er een wijziging was gestopt. Gelukkig is het op die manier wel gelukt en kan je de zenders nu kijken. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.