Skip to main content
Beantwoord

Mijn aansluitpunt is niet op orde dus ik kan niet installeren

  • July 14, 2024
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Muhammed Asaad
Nieuwkomer

Nadat ik me had geabonneerd op thuisinternet, was ik verrast dat de draden niet waren aangesloten. De medewerker bracht me de modem terwijl ik de rekening betaalde, maar ik kreeg geen internet.

 

Beste antwoord door JanD

Even bellen voor een gratis installatie monteur @Muhammed Asaad via 0800 0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 15, 2024

Even bellen voor een gratis installatie monteur @Muhammed Asaad via 0800 0402


Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community @Muhammed Asaad. Die kabels zitten inderdaad niet allemaal aangesloten in het aansluitpunt. Je kunt ons hiervoor bellen zoals N.N. al noemt, een collega kan dan direct meekijken en een monteur inplannen.