Skip to main content
Beantwoord

LSC smart connect

  • 11 juni 2020
  • 4 reacties
  • 363 keer bekeken

Melissa Looyen
Nieuwkomer

Goedemiddag,

 

Ook problemen met de LSC smart connect. Ik heb de lamp verbonden in de app maar de lamp reageert nergens op. Waar kan dit aan liggen?

admin: eigen topic aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Melissa Looyen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw lampen niet reageren. Heb je de LSC Smart Connect app al wel geïnstalleerd en jouw lampen verbonden aan deze app? Als je al hebt gedaan, dan heb ik helaas geen antwoord op jouw vraag, maar wellicht zijn er dan ander forumgebruikers die hier wel een antwoord op hebben.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16480 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2020

Hoi @Melissa Looyen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw lampen niet reageren. Heb je de LSC Smart Connect app al wel geïnstalleerd en jouw lampen verbonden aan deze app? Als je al hebt gedaan, dan heb ik helaas geen antwoord op jouw vraag, maar wellicht zijn er dan ander forumgebruikers die hier wel een antwoord op hebben.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Melissa Looyen Ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat het is gelukt om jouw lampen te verbinden.:relaxed:


Melissa Looyen
Nieuwkomer

goedemorgen,

Nee, geen oplossing. Ik heb een nieuwe lamp gekocht en deze deed het direct. Denk een fout in de productie. Fijne dag!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat goed om te lezen dat het probleem is verholpen met een nieuwe lamp. Ik wens jou ook een fijne dag toe! :relaxed: