Betaal nu voor mijn tv internet en bellen €52 per maand
Wat ga ik betalen met glasvezel
Eerste half jaa krijg je korting betaal je €25
Is dat half jaar voorbij wat ga ik dan betalen
Moet het zo zijn dat ik veel meer moet gaan betalen dan hoef ik geen glasvezel
Vriendelijke groet
Martina meijer
Beste antwoord door Anonymous
Ik neem aan dat u nu klant bij KPN bent? Als bestaande klant gaat u geen korting krijgen. Bij KPN hoef je niets extra’s te betalen om gebruik te maken van het glasvezelnetwerk. Een koperen abonnement is dezelfde prijs als een glasvezelabonnement. Heb je al koper? Dan kun je gratis over naar glasvezel. Hierdoor profiteer je gratis van glasvezel bij KPN.
Ik neem aan dat u nu klant bij KPN bent? Als bestaande klant gaat u geen korting krijgen. Bij KPN hoef je niets extra’s te betalen om gebruik te maken van het glasvezelnetwerk. Een koperen abonnement is dezelfde prijs als een glasvezelabonnement. Heb je al koper? Dan kun je gratis over naar glasvezel. Hierdoor profiteer je gratis van glasvezel bij KPN.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.